خبرگزاری بسیج: همایش موسیقی «نغمه ولایت» به مناسبت عید سعید غدیر خم، 18 شهریور ماه در کانون فرهنگی تربیتی سمیه شهرستان ری برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۱۵۷۲۹
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۸

 

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری سید محمد موسوی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری در این همایش ضمن تبریک عید بزرگ امامت گفت: روز غدیر عید بزرگ آل محمد علیهم السلام و روز جشن اهل بیت است و تاکید خاصی از سوی ائمه معصومین علیهم السلام بر بزرگداشت و اظهار شادی در این روز شده اشت.

وی افزود: انجمن موسیقی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از فعال ترین انجمن های شهرستان ری است و تلاش شده با برگزاری برنامه های مختلف، موسیقی سنتی زنده نگه داشته شود و بستر مناسبی برای علاقه مندان به فراگیری این هنر اصیل ایرانی نیز مهیا شود.

وی با قدردانی از تلاش های علیرضا قدیری مسئول انجمن موسیقی شهرستان ری خاطر نشان کرد: با جلسات و هماهنگی های انجام شده، قرار است آموزش و برنامه های موسیقی برای مددجویان ندامتگاه استان تهران واقع در بخش حسن آباد، مددجویان بیمارستان روانپزشکی رازی و سایر بخش های شهرستان به همت انجمن موسیقی شهرستان ری برگزار شود.

 وی با اشاره به استعدادهای نهفته و بی شمار در شهرری گفت: تلاش مسئولان فرهنگی و هنری به این امر استوار است که زمینه فراگیری و بروز استعداد ها را ایجاد کنند و هنرمندان و هنرجویان با دغدغه کمتری در مسیر هنر گام بردارند.

 سید محمد موسوی افزود: بخشی از هنرمندان بزرگ کشور از شهرستان ری برخاسته اند و این نتیجه همت خود و توجه مربیان و مسئولان دلسوز است.

در ادامه هنرمندان موسیقی شهرستان ری به اجرای قطعاتی از موسیقی سنتی ایران پرداختند که با استقبال فراوان حاضران روبرو شد.

همایش موسیقی «نغمه ولایت» به مناسبت عید سعید غدیر خم به همت انجمن موسیقی شهرستان ری، موسسه فرهنگی هنری نیک اندیشان فاضل ایرانیان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری برگزار شد.

ارسال نظرات