خبرهای داغ:
در چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی پایگاه های استعدادیابی کشور؛
مدیر ورزش خواهران مرکز تربیت بدنی بسیج جامعه سپاه آذربایجان شرقی گفت: دختران ورزشکار بسیجی آذربایجان شرقی در چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی پایگاه های استعدادیابی کشور که در مشهد به میزبانی سپاه امام رضا(ع) برگزار شد به چهار مدال طلا و هشت مدال برنز دست یافتند.
کد خبر: ۸۹۱۵۷۶۱
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۲

فاطمه نبوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی افزود: در این دوره از رقابت ها که در دو ورزشگاه شهیدبهشتی (تیراندازی، تیرکمان و دومیدانی) و در مجموعه ورزشی شهید چمران (جودو، تکواندو و کاراته) برگزار شد ۲۹ ورزشکار و ۵ مربی از آذربایجان شرقی حضور یافتند.

وی با بیان اینکه در رشته کاراته فقط شرکت کننده نداشتیم، ادامه داد: در رشته تیرکمان نرگس صالح نورانی مدال برنز، در پرتاب وزنه و پرتاب دیسک مونا سمایی ۲ مدال طلا، در جودو ساناز دیلمی طلا، زهرا حسن زاده و حسنی جعفریان برنز، در رشته تکواندو سمانه زندگانی طلا، زهرا خبازی، زینب رزاقی، سویل دهقان، فاطمه شاهی، اسما صبحی مدال برنز را بر گردن آویختند.

نبوی اضافه کرد: آذربایجان شرقی در مجموع مقام دوم کشوری در تیراندازی، مقام سوم کشوری در دوومیدانی با دو مدال طلا، مقام سوم کشوری در تکواندو با کسب یک مدال طلا و پنج برنز، مقام چهارم کشوری با کسب یک مدال طلا و دو مدال برنز و کسب یک مدال برنز تیروکمان را ازآن خود کرد.

 چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی پایگاه های استعدادیابی کشور از سیزدهم تا پانزدهم شهریور در مشهد به میزبانی سپاه امام رضا(ع) برگزار شد.

 

ارسال نظرات