خبرهای داغ:
فرمانده سپاه جلفا در اردوی تکمیلی بسیجیان گردان بیت المقدس این شهرستان، بسیج را نماد عزت و اقتدار نظام اسلامی عنوان کرد.
کد خبر: ۸۹۱۵۷۶۶
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، خلیل شریفی گفت: حفظ، پیروزی و ماندگاری انقلاب اسلامی در گرو ترویج فرهنگ بسیجی است و هر کسی که دلش برای این انقلاب بسوزد و یار امام راحل و مقام معظم رهبری باشد، بسیجی است. 

وی اظهار داشت: هر کسی که همواره در خدمت کردن به مردم از دیگری پیشی بگیرد، بسیجی است و ‌عظمت بسیج آن قدر والا است که امام راحل همیشه از خدا می‌خواست که با بسیجیان محشور شود و این مسئله نشانگر این است که جان و روح بسیج مملو از اخلاص است. 

شریفی ادامه داد: بسیجی باید با بصیرت، هوشمند و به روز باشد و شاخصه اصلی انقلابی، اصولگرایی و بسیجی بودن در کنار امام راحل و مقام رهبری ماندن است، به این معنا که کلام به کلام با رهبر معظم انقلاب حرکت کنیم نه جلوتر حرکت کنیم و نه از ولایت عقب بمانیم.

 فرمانده سپاه جلفا در پایان با اشاره به اينکه بسيج از متن انقلاب و ملت ايران برخاسته و با تعلق به مردم همواره همراه و در کنار آن ها بوده است، بیان کرد: بسيج با برخورداري از ظرفيت‌ها و توانايي‌هاي بزرگ در حوزه‌هاي مختلف توانسته است از آزمون‌هاي سخت، سربلند بيرون آمده و مايه عزت و عظمت کشور و ثبات و ابهت نظام اسلامي شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها