مرادی گفت: : در مجموع اجرا های نمایش واقع غدیر خم در آستانه عید غدیر خم درزنجان و خرمدره بیش از40 هزار نفر از این نمایش بازدید نمودند.
کد خبر: ۸۹۱۵۷۸۴
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۱

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، کریم مرادی دبیر ستاد بازسازی نمایش واقعه غدیر خم استان زنجان در خصوص استقبال صورت گرفته از نمایش بازسازی واقعه غدیر خم در شهر های زنجان و خرمدره اظهار داشت: در مجموع اجرا های نمایش واقع غدیر خم در آستانه این عید بزرگ در این دو شهر بیش از40 هزار نفر از این نمایش بازدید نمودند.

وی با بیان اینکه از قبل، این تعداد جمعیت پیش بینی شده بود اظهار داشت: فضای مراسم به شکلی طراحی شده بود که این جمعیت بتوانند نهایت بهره را از نمایش اجراء شده ببرند.

کریم مرادی دبیر ستاد بازسازی نمایش واقعه غدیر خم استان زنجان در ادامه یادآور شد: این برنامه در شهر زنجان در روز های پنج شنبه،جمعه و شنبه یعنی ازشانزدهم تا هجدهم شهریور با 4 بار اجرا و در شهرخرمده در روز های جمعه و شنبه با 2 توانست گوشه ای از حرکت پر برکت و اقعه غدیر خم را با استفاده از ظرفیت هنر به نمایش بگذارد.


مرادی خاطر نشان کرد: نمایش باز سازی غدیر خم یک اقدام صورت گرفته مردم پایه است که از سال 89 کار خود را شروع و با جذابیت خاصی که داشته تا به امروز توانسته با قرار دان بخش عظیمی ازمردم و لایت مدار بعنوان مخاطب واقعه غدیر خم را به نمایش بگذارد.

ارسال نظرات