محمد زاده گفت: هدف از این سفر دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان هرمزگان، علمای اهل تسنن و تشیع و همچنین بازدید میدانی از محل برگزاری بازسازی نمایش غدیر خم و اطلاع از روند اجرای این نمایش است.
کد خبر: ۸۹۱۵۷۸۹
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۱

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج،  فیض الله محمد زاده دبیر ستاد مردمی بازسازی نمایش واقعه غدیر خم به منظوراطلاع از روند بازسازی نمایش غدیر خم استان هرمزگان به این استان سفر نمود.


وی هدف از این سفر را دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان هرمزگان ، علمای اهل تسنن و تشیع و همچنین بازدید میدانی از محل برگزاری بازسازی نمایش غدیر خم و اطلاع از روند اجرای این نمایش عنوان کرد.


دبیر ستاد مردمی نمایش بازسازی واقعه غدیرخم خاطر نشان کرد: ازابتدای بازسازی نمایش واقعه غدیر خم در سال 89 تا به امروز بازسازی نمایش غدیر خم با راهنمایی و نظارت مستقیم علمای اسلام به پیش رفته و بحمد الله تا به امروز استقبال مردمی خوبی از این نمایش صورت گرفته است.


محمد زاده با بیان اینکه در هفته گذشته اعضای ستاد بازسازی نمایش واقعه غدیربرای چندمین سال توفیق دیدار با علمای اسلام در قم راپیدا کردند اظهار داشت: قطعا توصیه های علماء در زمینه برپایی نمایش بازسازی واقعه غدیر خم همانند ادوار گذشته ره گشاه خواهد بود.


دبیر ستادمردمی بازسازی نمایش واقعه غدیر در پایان گفت: نمایش بازسازی و اقعه غدیر استان هرمزگان در 6 شهر بندر عباس ، میناب ، رودان، حاجی آباد ، سیریک وقشم برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات