سردار مولایی گفت: ایثار و شهادت رزمندگان اسلام اقدامات و تدابیر دشمنان را بی‌اثر می‌کند.
کد خبر: ۸۹۱۵۷۹۱
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار یوسف مولایی شامگاه یکشنبه در مراسم «آبروی محله» که در محله شهید محمد سلامت در فردیس برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: شهدا آبروی ملت ایران هستند.

ایثار رزمندگان اقدامات دشمن را بی‌اثر می‌کند

فرمانده سپاه استان البرز بابیان اینکه طرح‌های دشمن در ابتدای پیروزی انقلاب همانند طرح‌های پیاده شده در سوریه، یمن و عراق بوده است، عنوان کرد: آنچه موجب بی‌اثر شدن اقدامات دشمنان برای ایجاد ناامنی در ایران بود، ایثار و شهادت و جان‌فشانی‌های رزمندگان اسلام بود.

وی در ادامه هدف دشمنان اسلام را ایجاد آشوب و ناامنی در کشورهای جهان اسلام اعلام کرد و افزود: اگر مقاومت جوانان ایرانی نباشند این ناامنی‌ها در ایران نیز اتفاق می‌افتد.

سردار مولایی فروختن زنان مسلمان را در بازار برده‌فروشان در کشورهای سوریه و لبنان از اقدامات دشمنان برای از بین بردن اسلام اعلام کرد و گفت: اگر ایستادگی‌های جوانان انقلابی کشور جمهوری اسلامی را در دنیا نمایان نمی‌کرد، قطعاً دشمنان به خود اجازه پیاده کردن این اهداف را در جمهوری اسلامی نیز می‌دادند.

به گفته وی جوانان انقلابی بدون هیچ سلاحی با توسل به ائمه اطهار، شهادت‌طلبی، دفاع از میهن و ناموس خود در جبهه‌های نبرد قدرت خود را نشان دادند.

فرمانده سپاه استان البرز در ادامه بابیان اینکه مدافعان حرم آبروداران میهن اسلامی هستند، تأکید کرد: رزمندگان اسلام برای احیای اسلام ناب محمدی از دین و کشور خود دفاع کردند و اکنون مدافعان حرم نیز ادامه‌دهنده راه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هستند.

وی در بخش دیگری ضمن تبریک عید غدیر خم، خاطرنشان کرد: با احیای غدیر در کشور و شهر خود از رواج پیدا کردن اسلام عربستان و آمریکایی جلوگیری کنیم.

سردار مولایی بابیان اینکه کتمان غدیر در ۱۴۰۰ سال پیش موجب اتفاقات مهمی چون شهادت حضرت فاطمه(س)، حضرت علی (ع) و سرانجام واقعه کربلا شد، تصریح کرد: این اتفاقات زائیده کتمان غدیر بود و احیای غدیر باید یکی از مهم‌ترین اهداف ما باشد.

ارسال نظرات