خبرهای داغ:

انتشار کتابی از نادر ابراهیمی برای اولین‌بار

انتشارات روزبهان کتاب «براعت استهلال و لوازم نویسندگی»، اثر نادر ابراهیمی را برای اولین‌بار منتشر می‌کند.
کد خبر: ۸۹۱۵۸۰۹
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، انتشارات روزبهان چاپ کتابی جدید از نادر ابراهیمی، نویسنده را در دست دارد. این اثر که قرار است با عنوان «براعت استهلال و لوازم نویسندگی» به چاپ برسد، برای نخستین‌بار روانه بازار کتاب خواهد شد.

روزبهان چندی پیش نیز سه اثر دیگر از نادر ابراهیمی را بعد از سال‌ها بازچاپ و با طراحی جلد جدید منتشر کرده است. «آرایش و پیرایش کتاب کودک»، «مصورسازی کتاب کودک»، «مقدمه‌ای بر مراحل خلق و تولید ادبیات کودک» و «مقدمه‌ای بر فارسی‌نویسی برای کودکان» آثاری است که از سوی این انتشارات به تازگی منتشر شده است. مخاطب این آثار نویسندگانی هستند که قصد نگارش در حوزه ادبیات کودک و نوجوان دارند.

نادر ابراهیمی از نویسندگان صاحب‌نام در عرصه ادبیات بزرگسال و کودک و نوجوان است. از او آثار متعددی از جمله «خانه‌ای برای شب»، «آرش در قلمرو تردید (یا: پاسخ‌ناپذیر)»، «هزارپای سیاه و قصه‌های صحرا»، «افسانه‌ی باران»، «در سرزمین کوچک من» (منتخب آثار)، «تضادهای درونی»، «انسان، جنایت، احتمال»، «مکان‌های عمومی»، «در حد توانستن» (شعرگونه)، «غزل‌داستان‌های سال بد»، «ابوالمشاغل» (زندگی‌نامه) و «فردا مشکل امروز نیست» و «یک عاشقانه‌ی آرام» به یادگار مانده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار