با محوریت كاهش تصادفات و ارتقاء فرهنگ ترافیكی و نقش آن در سلامت اجتماعی

برگزاری هشتمین همایش سلامت و زندگی در دانشگاه صنعتی شاهرود

هشتمین همایش سلامت و زندگی در اولین سه شنبه مهر ماه جاری با محوریت كاهش تصادفات و ارتقاء فرهنگ ترافیكی و نقش آن در سلامت اجتماعی در شاهرود برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۱۵۸۸۸
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، از بهمن ماه گذشته تاکنون سه شنبه‌های نخست هر ماه تالار شقایق‌های دانشگاه صنعتی شاهرود محفلی برای گردهمایی افراد بسیاری شده که دستکم ساعتی را جهت یادگیری پیرامون حوزه‌های سلامت جسم و روان خود اختصـاص می‌دهند. هم اکنون افراد متعددی به صورت ثابت در این محفل حضور می‌یابند و در کنارش از خدمات مشاوره‌ای رایگان کارشناسان علوم پزشکی، روان شناسی و تربیت بدنی هم بهره مند می‌شوند.
همایش سلامت و زندگی با دبیری دانشکده تربیت بدنی دانشگاه صنعتی شاهرود و با همکاری و حمایت دانشگاه علوم پزشکی، اداره ورزش و جوانان، دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی و آموزش و پرورش شهرستان شاهرود هر ماه با موضوعی جدید و حضور سخنرانان متخصص هر حوزه که بیشتر استادان با سابقه دانشگاه‌های خوب کشور هستند، بخشی از اطلاعات و تجربه‌های خود را با مردم در میان می‌گذارند.
به منظور ادامه برگزاری این سلسله همایش‌ها شورای سیاستگذاری همایش سلامت و زندگی شهرستان شاهرود با هدف همفکری در جهت برگزاری همایش سلامت و زندگی در جلسه‌ای با حضور فرماندهی نیروی انتظامی سرهنگ سید مجتبی اشرفی، رئیس راهنمایی و رانندگی شاهرود سرهنگ مجید فرزانه و معاون اجتماعی نیروی انتظامی سید ابراهیم میری برگزار و به بحث و تبادل نظر پرداختند.
در این جلسه با توجه به تقارن برگزاری همایش ماه مهر با هفته نیروی انتظامی، کاهش تصادفات و ارتقاء فرهنگ ترافیکی و نقش آن در سلامت اجتماعی به عنوان موضوعات همایش آتی سلامت و زندگی مطرح و مصوب شد.
 
برگزاری هشتمین همایش سلامت و زندگی در دانشگاه صنعتی شاهرود
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار