خبرهای داغ:
24 شهریورماه؛ یادواره سرداران و 115 شهید تدارکات و پشتیبانی سپاه استان سمنان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۱۵۹۵۰
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰

مهدی کاشفی مسئول آماد و پشتیبانی سپاه استان سمنان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا از برگزاری یادواره سرداران و 115 شهید تدارکات و پشتیبانی سپاه استان سمنان خبر داد و گفت: این یادواره در روز جمعه 24 شهریورماه بعد از نماز مغرب و عشاء با سخنرانی سرلشکر مصطفی ایزدی فرمانده قرارگاه مرکز حضرت خاتم الانبیاء در حسینیه شهدای گمنام سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان واقع در بلوار بسیج برگزار می شود.

وی عنوان کرد: برای برگزاری این یادواره تمامی هماهنگی ها و فضاسازی ها انجام شده است و از خانواده معزز شهدا نیز دعوت به عمل آمده است.

مسئول آماد و پشتیبانی سپاه استان سمنان بیان داشت: امروز همگان موظف به تداوم راه شهدا و آرمان های آن عزیزان هستیم و می توانیم با حضور خود در یادواره های شهدا ذره ای از دین خود را به شهدا عمل کنیم.

کاشفی گفت: شهدای آماد و پشتیبانی از شهدای زحمت کش و پرتلاش سال های دفاع مقدس هستند که همگی موظف هستیم رشادت های این شهدای گرانقدر را به نسل های آینده انتقال دهیم.

وی تصریح کرد: ما هر چه داریم از شهداست و باید افتخارمان این باشد که خادم شهدا باشیم و راهشان را با قوت و قدرت ادامه دهیم.

مسئول آماد و پشتیبانی سپاه استان سمنان در پایان یادآور شد: از دیگر برنامه های این یادواره برپایی دعای ندبه با سخنرانی حجت الاسلام میلانی نژاد با مداحی حاج سعید حدادیان رأس ساعت 6 صبح در حسینیه شهدای گمنام سپاه استان سمنان است که به صورت زنده و مستقیم از شبکه یک سیما و شبکه استانی پخش می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها