سرهنگ منیر گفت: متولیان اصلی نظم و امنیت در جامعه مردم هستند.
کد خبر: ۸۹۱۵۹۹۳
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل،نشست تخصصی مسئولان و فرماندهان نیروی انتظامی شهرستان نیر با ریاست، کارکنان، دانشجویان و اساتید دانشگاه پیام نور واحد نیر در محل سالن جلسات دانشگاه برگزار شد.
 

در این جلسه دکتر فدائیان رئیس دانشگاه پیام نور واحد نیر ضمن  تقدیر و تشکر از همکاری نیروی انتظامی با دانشگاه پیام نور واحد نیر اظهار داشت: امروزه پلیس در جامعه با جلب اعتماد عمومی ارتباط نزدیک و تعاملی مناسب با مردم ایجاد کرده است.

 

دکتر فدائیان به بررسی تاریخی روند تحولات و نقش پلیس در جامعه پرداخت و نقش پلیس در مرحله حاضر را دوره مشارکت دانست و برگزاری این جلسه را نمودی از مشارکت بین مردم و پلیس دانست.

 

در ادامه سرهنگ عادل منیر فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان نیر ضمن تقدیر و تشکر از برگزاری این جلسه در دانشگاه پیام نور واحد نیر اظهار داشت : برای چنین نشست هایی ارزش بسیار زیادی قائل هستیم و از این نشست ها در جهت ارتقای سطح کیفی عملکرد خود و ترسیم چهره واقعی پلیس استفاده می کنیم.

 

وی افزود: متولیان اصلی نظم و امنیت در جامعه مردم هستند و آموزش و ارتقای سطح فرهنگ آنها می تواند تضمین کننده امنیت باشد.

 

سرهنگ منیر افزود: برای بهره مندی از تفکر و ایده های اهالی علم و فرهنگ در جامعه که دانشجویان هستند، این جلسه را تشکیل دادیم.

 

در ادامه جلسه اساتید دانشگاه ، نظرات و دیدگاههای خود را درباره معظلات اجتماعی و نقش پلیس در پیشگیری و نحوه برخورد بیان داشته و فرماندهی نیز به مطالب طرح شده پاسخ دادند.

 

منبع:نیریمیز

 

ارسال نظرات