رئیس دادگستری خلیل آباد گفت: مراکز مجری طرح پیشگیری و کاهش طلاق یکی از بازوان اصلی و حمایتی دادگستری در بحث پرونده‌های خانواده خواهد بود.
کد خبر: ۸۹۱۶۰۲۶
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، مجتبی همتی ظهر امروز در آیین آغاز به کار طرح پیشگیری و کاهش طلاق در شهرستان خلیل آباد اظهار داشت: دشمنان نظام کانون خانواده را هدف قرار داده اند که این هدف گیری آثار ناخوشایندی را برای جامعه، خانواده و فرزندان و کشور ایجاد کرده است.

وی همچنین در ادامه خاطرنشان کرد: مسئولان باید به نحوی در رابطه با امور خانواده و بهبود بخشی جامعه، مراکزی را برای مشاوره‌های خانوادگی و ارتقاء سطح مطلوب زندگی ایرانی اسلامی و آموزش مهارت‌های زندگی و مواردی که می‌تواند در بهبود یک زندگی سالم و سازگار و پایدار موثر باشد راه اندازی شود.

رئیس دادگستری خلیل آباد با بیان اینکه این مجموعه یکی از بازوان اصلی و حمایتی دادگستری در بحث پرونده‌های خانواده خواهد بود، تصریح کرد: این مجموعه باید سعی کنند به آن استاندارد‌های لازم که در مراکز استان در بحث مشاوره، صلح و سازش و هدایت حقوقی ارباب رجوع بدون هیچگونه جانب داری قرار دارد برسند.

وی اذعان کرد: افرادی که به مراکز مشاوره مراجعه می‌کنند باید اعتماد لازم را به این مراکز داشته باشند و این باید مورد توجه قرار گیرد.

همتی با بیان اینکه باید بدون کوچکترین جانب داری سعی در صلح و سازش و بهبود روابط خانوادگی متقاضیان طلاق داشته باشیم، عنوان کرد: مجموعه پرونده کامل از این مراکز درباره زوجین متقاضی طلاق می‌تواند به دادگستری در آگاهی بیشتر نسبت به پرونده‌ها برای صدور رأی عادلانه کمک کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها