پایگاه های بسیج جامعه زنان حوزه صدیقه کبری(س) به مناسبت عیدغدیر و میلاد امام کاظم(ع) برنامه های متنوعی را برگزار کردند.
کد خبر: ۸۹۱۶۰۲۷
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به همت پایگاه‌های بسیج جامعه زنان حوزه صدیقه کبری (س)، برنامه‌های متنوعی در بزرگداشت عید غدیر و ولادت امام موسی کاظم (ع) برگزار شد.
نفیسه سبحانی فرمانده حوزه بسیج صدیقه کبری (س) با گرامیداشت دهه ولایت و امامت و ولادت امام کاظم (ع) با اشاره به برنامه‌های پایگاه‌های بسیج در این ایام اظهار کرد: به مناسیت عید غدیر در پایگاه حلما شهرک ولیعصر (عج) سخنرانی و مولودی خوانی برگزار و در پایان به حلقه نوجوانان پایگاه که در کلاس‌های صوت و لحن قرآن شرکت کرده بودند هدایایی اهدا شد.
وی افزود: پایگاه فاطمیون غرفه کودک در حرم شهدای گمنام شاهرود برپا نمود و پایگاه مصباح الهدی در مسجد ثارلله شهرک ذوالفقار جشن ولادت امام موسی کاظم (ع) و عید غدیر را با مولودی خوانی و سخنرانی با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از خواهران برگزار کرد.
سبحانی خاطر نشان کرد: پایگاه بشری از خانواده سادات محله دیدار کرد و آموزش بدو ورود یاران بسیج را در روز ولادت امام کاظم (ع) در مسجد امام خمینی (ره) شهرک سپاه برگزار نمود.
وی با اشاره به برگزاری جشن عیدغدیر در پایگاه حُسنی شهرک امینیان بیان کرد: در این مراسم که صد نفر حضور داشتند، امام جمعه رودیان حجت الاسلام معصومی در با واقعه غدیر مطالبی بیان نمود و مولودی خوانی اجرا شد.
فرمانده بسیج جامعه زنان صدیقه کبری (س) اظهار کرد: به همت پایگاه صبرا در مسجد رسول اکرم (ص) فرهنگیان مراسم ولادت امام کاظم (ع) و عید غدیر با سخنرانی استاد حوزه علمیه با موضوع سبک زندگی علوی و مولودی خوانی با حضور صد نفر برگزار شد و در شب عیدغدیر نیز به همت این پایگاه به صد نیازمند محله اطعام غدیریه تحویل گردید.
وی با اشاره به اختتامیه طرح جوانه‌های صالحین گفت: اختتامیه طرح جوانه‌های صالحین در روز عید غدیر در پایگاه منوره شهرک ولیعصر (عج) با سخنرانی مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود برگزار شد.
سبحانی ادامه داد: پایگاه رهروان شهرک توحیدی نیز به مناسبت عید غدیر مراسمی با سخنرانی حجت الاسلام شریعت مدار و مولودی خوانی برگزار نمودند و پایگاه حضرت زهرا (س) روستای مغان نیز جشن عید غدیر را با سخنرانی حجت الاسلام منیدری و برگزاری مولودی خوانی و مسابقه ضرب المثل با حضور صد نفر برگزار کرد.
وی با اشاره به برگزاری جشن عید غدیر در گایگاه حضرت مریم (س) شهر رودیان عنوان کرد: در این که با حضور قریب به ۲۰۰ نفر در حسینیه آقا قنبر برگزار شد، سخنرانی و مولودی خوانی برگزار و به کودکان عیدی اهدا شد.
فرمانده بسیج جامعه زنان صدیقه کبری (س) اضافه کرد: مراسم مولودی خوانی و سخنرانی ولادت امام کاظم و عید غدیر در مسجد علی ابن ابیطالب (ع) شهرک جانباز برگزار و از شرکت کنندگان با شیرینی و شربت پذیرایی شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها