خبرهای داغ:
ابراهیم سعیدی
نماینده ولی فقیه در ناحیه فریدونشهر:
همزمان با عید بزرگ غدیر نماینده ولی فقیه در ناحیه فریدونشهر در سخنان خود در جمع کارکنان ناحیه فریدونشهر به تشریح واقعه غدیر پرداخت
کد خبر: ۸۹۱۶۰۳۷
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از فریدونشهر؛ به مناسبت عید سعید غدیرخم نشستی با حضور کارکنان ناحیه مقاومت بسیج فریدونشهر در سالن نمازخانه برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینقلی شیاسی در این مراسم به تشریح واقعه غدیر پرداخت.

ایشان غدیر را نه یک حادثه تاریخی که یک جریان تاریخ ساز عنوان کرد و افزود در تمامی دوره ها و اعصار کسانی بودند که به مخالفت با ترویج فرهنگ غدیر که امتداد رسالت و ولایت ائمه معصوم است پرداختند.

ایشان در ادامه به تبیین وظایف ما در قبال این جریان تاریخ ساز پرداخت و گفت: معرفت ، محبت و اطاعت سه وظیفه اصلی ما در برخورد با این مسئله مهم اسلام است.

البته این شور و شعفی که در این زمان بر جامعه حاکم است ناشی از محبت مردم به خاندان عصمت و طهارت است که ما باید کوشش کنیم دوجنبه دیگر یعنی معرفت و اطاعت پذیری را نیز در جامعه رواج دهیم .

نماینده ولی فقیه در ناحیه فریدونشهر در بیان اهمیت معرفت با اشاره به حدیث « من مات و لم یعرف امام زمانه مات میته جاهلیه » عنوان کردند تمام عبادات و اعمال انسان زمانی ارزش پیدا می کند که با معرفت خدا و ولی خدا باشد.

ایشان در توضیح اطاعت و اطاعت پذیری  هم عنوان کردند: تبعیت محض از ولایت فقیه که همان ولایت ائمه معصوم و رسول الله است  باید سرلوحه کار همه ما قرار گیرد.

ارسال نظرات