سردار تنگسیری در همایش تجلیل از خادمین و مجریان راهیان‌نور:
فرمانده قرارگاه راهیان نور دریایی، گفت: خون شهداء رمز ماندگاری انقلاب اسلامی و حفظ ارزش هاست.
کد خبر: ۸۹۱۶۰۴۱
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، همایش تجلیل از مجریان و خادمان راهیان نوربا حضور سردار تنگسیری جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه، امیر دریادار حسین آزاد فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش، سردار ترابی فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان و همچنین جمعی از مسئولین استان و خادم الشهداء در سالن آمفی تئاتر حسینیه عاشقان ثارالله بندرعباس برگزار شد.

 

جانشین فرماندهی نیروی دریایی سپاه، با اشاره به اینکه اگر امروز انقلاب اسلامی مستحکم و ماندنی است به برکت شهداست، عنوان کرد: ترویج فرهنگ عزت آفرین دوران دفاع مقدس و آشنا کردن اقشار مختلف مردم به ویژه نوجوانان و جوانان با ابعاد گوناگون حماسه ها و پایمردی های رزمندگان اسلام در طول دوران هشت سال دفاع مقدس به ویژه در حوزه عملیات های دریایی و حماسه های نیروی دریایی را از جمله اهداف برگزاری طرح راهیان نور دریایی می باشد.

وی، از شهدا و جامعه ایثارگران به عنوان افتخار و سربلندی نظام مقدس اسلامی یادکرد و یادآور شد: خون شهدا و تداوم راه شهدا ضامن بقای نظام است.

سردار تنگسیری، یادآور شد: امروز باید افتخار کنیم که خادم الشهداء هستیم، چرا که شهداء و رزمندگان ما با اقلیت امکاناتی که داشتند با توکل به خداوند در مقابل دشمنان ایستادگی کردند و پیروز میدان شدند.

فرمانده قرارگاه راهیان نور دریایی در ادامه از همه تلاشگران، مجریان، دست اندرکاران و خادمان راهیان نور به ویژه فعالان طرح راهیان نور دریایی خلیج فارس تقدیر و تشکر کرد و اظهار امیداوری کرد که با زحمات مدبرانه و تلاش های هدفمند همه عزیزان و ادامه همکاری همه فرماندهان و مدیران، شاهد برگزاری هر چه با شکوه تر این برنامه در آینده باشیم.

در ابتدای این مراسم سردار ترابی فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان گزارشی اجمالی از اجرای طرح راهیان نور ارائه و از تلاش های فوق العاده جمعی از دست اندرکاران، مجریان و خادمان طرح راهیان نور تقدیر نمود.

 

 

 

ارسال نظرات