با چرای احشام در فضای سبز سطح شهر برخورد می‌شود

دادستان عمومی و انقلاب گرمی مغان گفت: با چرای انواع احشام و حیوانات اهلی در سطح شهر گرمی برخورد می‌شود.
کد خبر: ۸۹۱۶۰۵۷
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴

به گزارش خبر گزاری بسیج از اردبیل، محمد حاجیآقانیامیری، دادستان گرمی مغان گفت: در صورت گزارش و مشاهده چرای حیوانات اهلی در فضای سبز و بلوارهای شهر با همکاری مأموران نیروی انتظامی و شهرداری نسبت به ضبط احشام اقدام می‌شود.

وی با بیان اینکه تخریب فضای سبز شهر طبق قانون جرم محسوب می‌شود، افزود: نگهداری احشام و حیوانات در حریم شهری نیز نقض حقوق شهروندی بوده و با این مورد هم برخورد خواهد شد.

دادستان گرمی مغان بیان کرد: با کوتاهی‌هایی که در سال‌های گذشته از سوی دستگاه متولی انجام شده، اکنون شاهد نگهداری احشام در حریم شهری هستیم که با ابلاغ دستورات لازم، نیروی انتظامی و شهرداری موظف به ضبط و انتقال آنها به محل مشخص احشام هستند.

وی اضافه کرد: نگهداری احشام در سطح شهر، علاوه بر تخریب فضای سبز سبب معضلات بهداشتی نیز می‌شود که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته دام‌های ضبط شده در محل خاصی توسط شهرداری نگهداری خواهند شد و مالک پس از پرداخت جریمه می‌تواند نسبت به تحویل دام خود اقدام کند.

حاجی‌آقانیامیری ضمن تأکید بر ضرورت رعایت قانون شهرنشینی از سوی شهروندان ادامه داد: دادستانی به‌عنوان مدعی‌العموم هر جایی تخلفی که منجر به ایجاد مشکل برای شهروندان باشد، وارد عمل می‌شود.

دادستان گرمی مغان گفت: احشامی درحال چریدن و تخریب فضای سبز گرمی که باریسمانی به تیر تلفن بسته شده بود، به دستور دادستان گرمی توسط مأموران شهرداری ضبط شد تا به جرم مالک رسیدگی شود.

 

منبع:سیفار

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار