مسئول راهیان نور نهاوند در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد

راهیان نور بسیج؛ بهترین روش برای ترویج فرهنگ شهادت در جوانان

حسن ترکمان گفت: مهمترین نقش بسیج در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت همان آشنایی نسل سومی ها با روحیات و اخلاق و اهداف رزمندگان دفاع مقدس است.
کد خبر: ۸۹۱۶۰۵۸
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰

 حسن ترکمان مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه انصارالحسین(ع) نهاوند  در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به نقش بسیج در ترویج فرهنگ دفاع مقدس و شهادت گفت: مهمترین نقش بسیج در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت همان آشنایی نسل سومی ها با روحیات و اخلاق و اهداف رزمندگان دفاع مقدس است.

وی افزود: آشنا کردن جوانان با فرهنگ جهاد و شهادت از بزرگترین کارهایی است که بسیج انجام می دهد. عزیزانی که به اردوهای راهیان نور می روند با وجود مشکلات سردی و گرمی هوا و محل اسکان و غذا باز هم سال بعد ثبت نام می کنند و با عشق به این سفر می روند.

مسئول راهیان نور نهاوند تصریح کرد: بسیج در اردوهای راهیان نور بسیار خوب کار کرده و هر سال این موضوع بیشتر و بهتر می شود چرا که این بهترین راه برای ترویج فرهنگ دفاع  مقدس و شهادت است.

ترکمان بیان داشت: استقبال از راهیان نور بر می گردد به فضای آنجا و یادمان ها و قدمگاه ها و رزمگاه های شهدا و جذابیتی که در دل زائران ایجاد می کند که حال و هوای آن سالها را برای میهمانان شهدا زنده  می کند.

 

 

ارسال نظرات