خبرهای داغ:
کد خبر: ۸۹۱۶۰۷۶
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، صبح امروز مراسم تكريم و معارفه مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه زيركوه با حضور مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه انصارالرضا(ع) ، مسئول بسيج طلاب و روحانيون خراسان جنوبي ، ائمه جمعه و جماعات شهرستان در محل نمازخانه ناحيه زيركوه برگزار شد.

حجت الاسلام نوفرستي، مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه انصارالرضا(ع) ضمن تبريك دهه امامت و ولايت به حضار ،اشاره ي مختصري در رابطه با عيد غدير و موضوع ولايت كردند و بيان كردند: در روز عيد غدير با فرمان خداوند تكليف ولايت بر مسلمين بعد از پيامبر(ص) مشخص شد.

نوفرستي با بيان اينكه در روز غدير تكليف ولايت مشخص شد ، گفت: مردمي كه از اقصي نقاط براي مراسم حج آمده بودند با حضرت علي دست بيعت دادند و حضرت را به عنوان ولي و رهبر خود بعد از پيامبر قبول كردند .

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه انصارالرضا(ع) با بيان اينكه جامعه بايد خود را با ولايت تنظيم كنند،گفت: ائمه و ولي فقيه بعد از پيامبر سكان داران رهبري و هدايت جامعه بشري هستند و مردم بايد خود را با اين بزرگواران تنظيم كنند ،نه جلو بزنند و نه عقب بمانند.

در ادامه حجت الاسلام ارمغان مسئول نمايندگي ولي فقيه ناحيه زيركوه ضمن تقدير و تشكر از حضار از همه ي حاضرين طلب حلاييت كردند. سپس حجت الاسلام عبدي مسئول جديد نمايندگي ولي فقيه در سپاه زيركوه لحظاتي به تشريح برنامه هاي خود پرداختند.

درپايان با اهداي لوح از حجت الاسلام ارمغان تقدير شد و حكم مسئوليت حجت الاسلام عبدي پس از قرائت توسط حجت الاسلام خوش رفتار تقديم ايشان شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها