خبرهای داغ:
نهمین دوره طرح ولایت دانشجویی از امروز (۲۰ شهریور) با حضور ۱۳۰ دانشجوی خواهر و برادر از دانشگاه های خراسان جنوبی کار خود را ‌آغاز کرد.
کد خبر: ۸۹۱۶۰۹۳
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی،  ابوذر صلاحی  مسئول بسیج دانشجویی استان در مراسم افتتاحیه این طرح اظهار داشت: دانشجویان شرکت کننده در دوره از بین ۵۰۰ دانشجوی ثبت نام کننده از سراسر استان بعد از گرفتن مصاحبه و گزینش؛ انتخاب شده اند.

وی  با اشاره به اینکه در این دوره آموزشی تغییراتی نسبت به سال های قبل ایجاد شده است، افزود: امسال کلاس ها به شکل کارگاهی تشکیل می شود و در این کارگاه ها هر دانشجو یک بحث را ارائه می دهد.

 مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی از اردو به عنوان تمرین زندگی و مدیریت کردن یاد کرد و ادامه داد: آفت بزرگ ما در فضای دانشجویی، «راحت طلبی» است که متاسفانه در این فضا غرق شده ایم، اگر قرار بر ساختن و سازندگی است باید تحت فشار و سختی باشیم چرا که رشد و تکامل تحت فشار محقق می شود.

 به گفته صلاحی، زندگی شهدا در دوران هشت سال دفاع مقدس، طوری بود که شرایطی را فراهم می کردند که اگر تحت فشار هم نبودند، تحت فشار قرار بگیرند.

 وی تاکید کرد: در چنین موقعیت هایی است که ایثار و از خودگذشتگی نمود پیدا می کند و فضایل اخلاقی محقق می شود.

 وی تربیت دانشجوی در تراز انقلاب را از اهداف بسیج دانشجویی ذکر کرد و گفت: هیچ برنامه ای در بسیج دانشجویی انجام نمی شود مگر اینکه مدیر آن دانشجو باشد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها