خبرهای داغ:
سپاه امام رضا (ع)شهرستان البرز برگزار کرد:

برگزار دوره تکمیلی 45 روزه برای بسیجیان

دوره تکمیلی 45 روزه با حضور بسیجیان شهرستان البرزدر پادگان سیدالشهدا در حال برگزاری می باشد.
کد خبر: ۸۹۱۶۰۹۷
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸

ابراهیم خمسه ای فرمانده حوزه شهید رجایی در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین گفت : این دوره با 142 نفر از روز یک شنبه19 شهریور ماه سال جاری آغاز شده و تا 31 شهریور ادامه خواهد داشت .
خمسه ادامه داد : بسیجیان این دوره از پایگاه های حوزه شهید رجایی ، شهید بهشتی و حوزه امام جواد ع روستای نصرت آباد تشکیل می شوند .
فرمانده حوزه شهید رجایی با اشاره به اینکه دروس نظامی، عقیدتی، سیاسی، تاکتیک، آمادگی جسمانی، آئین نامه انضباطی، سلاح شناسی، قوانین و مقررات در دوره آموزش تکمیلی 45 روزه بسیجیان آموزش داده خواهد شد، ابراز کرد: همچنین آشنایی با نیروهای مسلح، جنگ نوین، پدافند غیرعامل ،میدان تیر و… نیز از دیگر دروس آموزشی این دوره است.
وی عنوان کرد : در این دوره اهمیت دوره های عقیدتی برای ما بسیار مهم بود و با روحانیونی که با دعوت ما آماده بودند کلاس های خوبی برگزار شد و حضور بسیجیان در نماز جماعت ها صد در صد است .
وی در پایان افزود : هدف اصلی این دوره بالا بردن سطح توانمندی دفاعی و افزایش اطلاعات نظامی و رزمی بسیجیان برای مقابله با تهدیدات احتمالی بوده است . باید تلاش همگانی در راستای ترویج روحیه شهادت طلبی و ترویج انگیزه های الهی داشته باشیم .
3001/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار