به همت سازمان بسیج سازندگی استان سمنان صورت گرفت؛
به مناسیت عید غدیر تهیه و اهدا جهیزیه به شصت زوج در سطح استان سمنان به همت سازمان بسیج سازندگی سپاه استان سمنان و کمیته امداد و خیرین استان صورت گرفت.
کد خبر: ۸۹۱۶۱۰۰
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶

جبار دوستمحمدیان مسئول سازمان بسیج سازندگی استان سمنان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، با بیان اینکه کمک به جوانان برای ازدواج یکی از دغدغه های نظام می باشد، اظهار داشت: به مناسبت عید غدیر تعداد 60 بسته جهزیه کامل به زوج های جوان در استان سمنان اهدا شد که هزینه این اقلام به مبلغ 228 میلیون تومان بوده و این هزینه ها توسط قرارگاه محرومیت زدایی سپاه و کمیته امداد و خیرین استان جمع آوری شده است.

وی افزود: دین مبین اسلام همواره تک‌تک مسلمانان را به انجام امور خیر و تامین نیاز کم‌ بضاعت‌ها ترغیب و تشویق می‌کند از جمله این موارد تهیه جهیزیه برای جوانان نیازمند برای آغاز یک زندگی آبرومند مورد تأکید است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان با اشاره به اينکه فراهم کردن شرايط لازم براي ازدواج جوانان يکي از سنت ‌هاي حسنه است، گفت: سازمان بسیج سازندگی استان سمنان در راستاي عمل به اين سنت ‌ها و کمک به ازدواج آسان جوانان اقدام به تهیه 60 بسته جهیزیه  شامل یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، دو تخته فرش، اتو بخار و سرویس آشپزخانه کرده که بین زوج های نیازمند توزیع و اهدا شده است.

دوستمحمدیان تأکید کرد: مبلغ 150 میلیون تومان اقلام فرهنگی،معیشتی، لوازم تحریر و البسه از طرف این سازمان تهیه شده است که در هفته دفاع مقدس به عزیزان مناطق محروم توزیع خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها