خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (علیه السلام) خراسان جنوبی:

نیاز به مدیرانی مرید و مطیع ولایت داریم/مدیریت انقلابی ساده زیستی می طلبد

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (علیه السلام) خراسان جنوبی گفت: امروز نیاز به مدیرانی داریم که فرق ولایت را با ریاست بداند، ولایت «خدایی» است و ریاست «مردمی» است؛ همه باید در برابر ولایت، مرید و مطیع باشیم.
کد خبر: ۸۹۱۶۱۲۲
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام علی اکبرپور صبح امروز  در مراسم افتتاحیه نهمین دوره طرح ولایت دانشجویی استان با تبریک ولادت امام موسی کاظم(علیه السلام) اظهار داشت: برگزاری اردوهای جهادی و طرح ولایت از اقدامات موثری است که ثمرات آن را در آینده خواهیم دید.

 وی با بیان اینکه امروز روحیه انقلابی فراموش شده است اظهار داشت: شاخصه های مدیران در رده انقلاب «انقلابی گری، روحیه ولایتمداری و عدالت خواه و عدالت گستر» است.

 حجت الاسلام اکبرپور با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی ایران در دهه چهارم خود قرار دارد، تصریح کرد: کشور نیز در دهه چهارم پیروزی و شکل گیری خود به مدیران انقلابی نیاز دارد.

 انقلاب اسلامی ایران در مقابل اخم دشمن، رنگ «زرد» نمی کند

 وی به بحث ولایتمداری اشاره کرد و اظهار داشت: ولایتمداری یعنی، مطیع محض ولایت بودن، همچنان که حضرت ابراهیم آنقدر ولایتمدار بود که پسرش را به دستور خداوند تا پای قربانی کردن برد.

نیاز به مدیرانی مرید و مطیع ولایت داریم

 معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (علیه السلام) خراسان جنوبی ادامه داد: امروز نیاز به مدیرانی داریم که فرق ولایت را با ریاست بداند، ولایت «خدایی» است و ریاست «مردمی» است؛ همه باید در برابر ولایت، مرید و مطیع باشیم.

 وی با اشاره به روحیه عدالت خواهی برخی مدیران افزود: امروز متاسفانه برخی از مدیران بر بیت المال چنبره زده اند و در جایی که مدیران، وام های چند میلیاردی دریافت می کنند، جوانان ما برای وام چند میلیونی به مشکل برمی خورند.

 وی با اشاره به اینکه متاسفانه امروز در جامعه ما کارگرانی هستند که 11 ماه حقوق نگرفته اند، افزود: ما امروز خواهان مدیرانی هستیم که به این مسائل رسیدگی کند.

 حجت الاسلام اکبرپور حضرت علی (علیه السلام) را الگوی مدیریت اجتماعی، انقلابی و سیاسی جامعه امروز ذکر کرد و ادامه داد: مدیران ما نیز باید در همین مسیر حرکت کنند.

 وی همچنین با تبریک غدیر، گفت: این عید بزرگ، موسم پخش شیرینی و شربت تنها نیست بلکه باید پیام غدیر را درک کنیم و علویون باید این مهم را درک و آن را ترویج دهند.

مدیریت انقلابی ساده زیستی می طلبد

 وی با تاکید بر اینکه مدیریت انقلابی ساده زیستی می طلبد، گفت: در جامعه ای هستیم که جوانان برای یک منزل ۳۵ متری به مشکل برمی خورد ولی مدیران ما به دنبال منازل ۶۰ میلیاردی هستند.

 این مقام مسئول با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب «آنچه مرا به این برنامه وارد کرد و مجموعه علمی آموزشی طرح ولایت وابسته کرد،‌ آمیزه ای از علم،‌ ایمان و حادثه است که باید مسیر مدیران باشد» افزود: از شاخصه های مدیران انقلابی،‌ روحیه محرومیت زدایی است؛ مدیر انقلابی تنها به فکر خود و خانواده خود نیست بلکه برای جامعه نیز دغدغه دارد.

برخی از مسئولان تحصیل کرده غرب، اولویت ها را تشخیص نمی دهند

 وی با انتقاد از اینکه امروز برخی از مسئولان تحصیل کرده غرب، اولویت ها را برای محرومیت زدایی و رفع مشکلات تشخیص نمی دهند، گفت: امروز متاسفانه چند صد روستا در خراسان جنوبی با تانکر آبرسانی می شود.

 حجت الاسلام اکبرپور خاطرنشان کرد: متاسفانه در جامعه امروزی،‌ مدیران دغدغه برگزاری کنسرت به جای دغدغه دین دارند؛ ما به مدیرانی نیاز داریم که به ارزش ها پایبند باشند.

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار