مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل گفت: یادمان ۱۸ شهیده زن استان در طول سال در مراکز فرهنگی مهم شهر نصب و رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۸۹۱۶۱۲۳
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶

به گزارش خبر گزاری بسیج از اردبیل،  سید ناصر اسحاقی در جلسه برنامه‌های ماه محرم و یادمان زنان شهید استان اردبیل اظهار داشت: یادمان 18 شهیده زن استان در طول سال در مراکز فرهنگی مهم شهر نصب و رونمایی می‌شود که در حال حاضر تمیهدات و هماهنگی‌های لازم در این زمینه انجام شده است.

وی افزود: ماه محرم فرصت خوبی برای انجام اقدامات فرهنگی است که رونمایی یادمان شهدای بانوان نیز به همین منظور در این بازه زمانی در دستور کار قرار داده شده و امیدواریم از این فرصت بتوانیم برای اجرای برنامه‌های دیگر از جمله اجرای طرح تلاوت کوثر استفاده کنیم که همکاری مسئولان بانوی استان در این زمینه انتظار می‌رود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به عنوان یک اصل اساسی باید مورد توجه واقع شود و برای تحقق آن باید از ظرفیت‌های مسئولان و دستگاه‌های مربوطه به طور همه‌جانبه استفاده شود تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

اسحاقی بیان کرد: برگزاری یادوار‌ه‌های شهدا نیز به عنوان یک اصل مهم و اساسی باید مورد توجه واقع شود چرا که این کم‌ترین کاری است که می‌توان در قبال شهدای والامقام انجام داد چرا که این اقدام هر چند کوچک دستاوردهای بزرگی به دنبال دارد که امیدواریم مورد توجه واقع شود.

وی تصریح کرد: برای احداث یادمان‌های شهدا نیز نیازمند برنامه‌ریزی‌های اساسی و هدفمند هستیم تا بتوانیم با اقدامات انجام یافته به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم و با این اقدام دین خود را نسبت به شهدای والامقام ادا کنیم که مشارکت و همکاری در این زمینه امری لازم و ضروری است.

 

منبع:تسنیم

 

ارسال نظرات