در بیانیه بسیج طلاب استان کرمان مطرح شد؛

ضرورت اقدام واقعی کشورهای اسلامی در جلوگیری از ادامه خشونت ها در میانمار/ تجمع اعتراض آمیز مردم کرمان مقابل دفتر نمایندگی سازمان ملل

بسیج طلاب و روحانیون استان کرمان ضمن محکوم نمودن این جنایات علیه مسلمانان مظلوم میانمار، از دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران و سایر کشورهای اسلامی درخواست دارد تا با اقدامات واقعی و عملی مانع از ادامه خشونت ها و نسل کشی ها در میانمار شوند.
کد خبر: ۸۹۱۶۱۳۲
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲

به  گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، بسیج طلاب و روحانیون استان کرمان طی بیانیه ای کشتار وحشیانه مسلمانان میانمار و نسل کشی ها در این کشور را محکوم نموده و بر ضرورت اقدام واقعی و عملی کشورهای اسلامی در راستای جلوگیری از ادامه این خشونت ها تاکید کرد.

 متن این بیانیه به شرح زیر است:

 بار دیگر مظلومیت مردم رنج کشیده و ستمدیده میانمار دل مسلمانان جهان را به درد آورده است. هرچند جنایات و نسل کشی های صورت گرفته توسط بوداییان افراطی میانمار علیه مسلمانان این کشور در رسانه های بین المللی سانسور می شود اما آزادیخواهان جهان تلاش می کنند از طریق مختلف فریاد خود را علیه این خشونت ها به گوش سازمان های مدعی حقوق بشر برسانند.

 

 

علیرغم تمام ادعاهای دروغین آزادی خواهی توسط کشورهای غربی و اروپایی به ویژه آمریکا، امروز شاهد سکوت این مجامع در برابر قتل عام وحشیانه هزاران مسلمان میانماری وآوارگی تعداد کثیری از آنها هستیم.

 

 

متاسفانه نهادهای به ظاهر حقوق بشری که ابزار آمریکا و اسرائیل برای سلطه بر سایر کشورها هستند، هیچ واکنش و اقدام واقعی دربرابر این نسل کشی بی سابقه، سوزاندن انسان ها و نابود کردن خانه و کاشانه آنها انجام نداده اند.

 

 

بسیج طلاب و روحانیون استان کرمان به عنوان جزیی از آحاد ملت همیشه در صحنه ایران و همراه با مسلمانان آزادی خواه جهان، ضمن محکوم نمودن این جنایات علیه مسلمانان مظلوم میانمار، از دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران و سایر کشورهای اسلامی  درخواست دارد تا هرچه زودتر با اقدامات واقعی و عملی مانع از ادامه خشونت ها و نسل کشی ها در میانمار شوند.

 

 

در پایان از آحاد ملت شریف مردم کرمان دعوت به عمل می آید تا با شرکت در تجمع حمایت از مسلمانان میانمار، فریاد خود را به گوش سازمان های جهانی برسانند. این تجمع ساعت ۹ صبح سه شنبه مورخ ۲۱ شهریورماه، مقابل دفتر نمایندگی سازمان ملل واقع در خیابان هزار و یک شب کرمان برگزار می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار