مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران افزود: در این جشن از اساتید چون هوشنگ گلمکانی از گلستان، محمدعلی سجادی از مازندران و فرهاد مهرانفر از استان گیلان تقدیر و تندیس برگ زرین شمال به این اساتید اهدا می‌شود.
کد خبر: ۸۹۱۶۱۳۳
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، احد جاودانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: جشن شب سینمای ایران برای نخستین‌بار خارج از پایتخت برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران افزود: در این جشن از اساتید چون هوشنگ گلمکانی از گلستان، محمدعلی سجادی از مازندران و فرهاد مهرانفر از استان گیلان تقدیر و تندیس برگ زرین شمال به این اساتید اهدا می‌شود.

مدیرعامل انجمن فیلمسازان شمال کشور هم که دبیری این رویداد را برعهده دارد در این باره گفت: انجمن فیلم‌سازان در نظر دارد در این جشن از فیلم‌سازان جوانان شمالی که در سال 95 معتبرترین جوایز را کسب کرده‌اند قدردانی کند و به آنها تندیس شاخه شمشاد تقدیم می‌شود.

مهدی اکبری اظهار کرد: در راستای ارتقای سطح کیفی تولیدات فیلمسازان شمال در 27 شهریور کارگاه تخصصی در سه حوزه برگزار شود
و اساتید تجلیل شده مدرس این کارگاه‌ هستند.

وی با بیان اینکه اساتید و بزرگان خانه سینما مهمان ویژه این جشن هستند، افزود: امیدواریم بتوانیم در راستای توسعه و ارتقا سطح کیفی تولیدات مؤثر واقع شویم چون هنرمندان و جغرافیای سه استان شمالی ظرفیت بسیار فعال و پویای بدنه سینمای ایران است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها