نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان:

پشت پرده تمامی تروریست‌های منطقه رژیم صهیونیستی است

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان گفت: پشت پرده تمامی اقدامات تروریستی و جریان‌ وحشی داعش در منطقه، رژیم صهیونیستی قرار دارد.
کد خبر: ۸۹۱۶۱۴۵
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛ آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی صبح امروز در نشست با جمعی از خانواده شهدا و ایثارگران استان هرمزگان اظهار کرد: راه شهدای غیوری که با نثار جان خود به این کشور امنیت و استقلال و آزادی بخشیدند، همواره روشن و جاوید خواهد بود و ملت ایران در همه دوره‌ها قدر این رشادت‌ها و ایستادگی‌ها را دانسته و خواهد دانست.

وی افزود: همه تلاش دشمن این است که با استفاده از جنگ نرم فرهنگی و فکری، آرمان و عقیده ملت ایران را از او بگیرد و همه می‌دانیم که ملت بدون آرمان براحتی قابل استصمار است.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان با بیان این که شهدا چراغ‌های روشن هدایت ما در عصر حاضر هستند، خاطرنشان کرد: جانبازان و ایثارگران نیز برای ما ارزش شهدا را دارند چرا که همدوش با شهدای گرانقدر ما در برابر دشمنان جنگیده‌اند اما فیض شهادت نصیب آنها نشده اما خداوند یک وظیفه بزرگ بر دوش آنها نهاده که همانا تلاش برای حفظ راه شهدا در جامعه است.

آیت‌الله نعیم‌آبادی از جانبازان و ایثارگران و خانواده‌های آنان خواست تا خاطرات و وقایع آن دوران را به فرزندان خویش و به نسل جوان و نوجوان جامعه امروز منتقل کنند چرا که یکی از راه‌های حفظ ارزش‌های انقلابی، انتقال درست مفاهیم آن به نسل جدید است.

وی در ادامه به وضعیت منطقه نیز اشاره‌ای کرد و گفت: اگر استقامت دیروز شهدا، جانبازان و رزمندگان نبود، امروز کشور ما گرفتار بحران‌هایی بسیار فراتر از شرایط امروز عراق و سوریه بود اما به برکت خون پاک شهدا است که توانسته‌ایم امنیتی فراگیر در کشورمان در ابعاد مختلف داشته باشیم.

امام جمعه بندرعباس تصریح کرد: پشت پرده تمامی اقدامات تروریستی منطقه و جنایت‌های داعش و دیگر گروه‌های تروریستی، صهیونیست‌ها هستند که علاوه بر کمک سیاسی به تروریست‌ها در بزنگاه‌های مختلف به آنان اسلحه و پول می‌دهند و حتی مشاوره‌های اطلاعاتی در اختیار آنان می‌گذارند تا مسلمان‌کشی در سطح کشورهای اسلامی همچنان ادامه پیدا کند.

آیت‌الله نعیم‌آبادی رجوع به وصیت‌نامه شهدا را برای یافتن راه صحیح در شرایط امروز بسیار مهم دانست و عنوان کرد: شهدا به حد عالی از درک شرایط پیرامونی خود دست یافته بودند و رسالت دوران خود را به خوبی درک کرده بودند که در برابر دشمن با خون پاک خود ایستادند و چشم طمع دشمن به این آب و خاک را کور کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار