خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان البرز:

اسلام دینی است که می تواند انسان را به کمال برساند

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان البرز گفت: اسلام دینی است که می تواند انسان را به کمال برساند به شرط آن که مسلمان واقعی باشیم و اختلافات را کنار بگذاریم و در سایه وحدت حول محور توحید نبوت قرآن و کعبه و همه مشترکات ولایت الهی را در زمین پیاده کنیم .
کد خبر: ۸۹۱۶۱۶۵
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسج در قزوین، حجت الاسلام شجاعی مهر مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز در دوره تکمیلی بسیجیان این ناحیه با اشاره به سخنی از پیامبر مکرم اسلام اظهار کرد: رسول مکرم اسلام فرمودند : هرکس صدای مسلمان را بشنود که صدای کمک و دادخواهی او بلند است و به فریاد او نرسد مسلمان نیست .
وی افزود : راستی مسلمان امروز چه شده است اسلامی که دین برادری و اخوت است و خداوند مومنان را برادر همدیگر خواند و دستور به اصلاح امور برادران دینی و همدردی و همیاری داده استو
شجاعی مهر ادامه داد: ولکن بیشترین منازعات و درگیریها و جنگ ها امروز در سرزمینهای مسلمانان است؛ مسلمانان به جای این که غمخوار و کنار همدیگر باشند بجان همدیگر افتاده و به بهانه های مختلف دستاویز اهداف استکبار جهانی و معاندین اسلام و قرآن شده و تمام افرادی که خداوند در اختیارشان قرار داده تا برای رشد و توسعه و گسترش منابع اسلام از آن بهره بگیرند صرف خرید سلاح و پرکردن جیب دشمنان دین خو و برادرکشی می کنند .
این مسئول تبیین کرد: فرهنگ حاکم بر جامعه امروز به طوری است که خون بعضی از مردم رنگ ندارد و خون آمریکایی ها پررنک تر از خون مسلمانان آسیا و آفریقا است.
ایشان گفت: دیگر در جامعه جهانی امروز هیچ سازمانی در راس همه این نهاد های دستاویز برای استعمار و استثمار سازمان ملل که دلش برای مسلمانان شرق آسیا نمی سوزد .
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) در پایان تصریح کرد: امروز نسل کشی مسلمانان میانمار در پیش چشم خبرگزاری ها پیرو جوان زن و مردان و حتی کودکان را قلع و قمع می کنند و درسازمان ملل جایزه صلح نوبل به قاتلان مسلمانان میانمار می دهند امروز دیگر منطق جهانی منطق زور و قدرت است و مظلومان و محرومان حق حیاط و زندگی ندارند .
شجاعی مهر یادآور شد: اگر مسلمین هوشیار باشند و از خواب غفلت بیدار شوند و با وحدت و اتحادشان و جایگاه و موجودیت خود را باز یابند و با تشکیل بنیان مرصول در مقابل زیاد خواهان و دشمنان و استکبار جهانی پرچم عزت و پیروز خود را قله جهانی به اهتزاز در آورند، اسلام دینی است که می تواند انسان را به کمال برساند به شرط آن که مسلمان واقعی باشیم و اختلافات را کنار بگذاریم و در سایه وحدت حول محور توحید نبوت قرآن و کعبه و همه مشترکات ولایت الهی را در زمین پیاده کنیم .
3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها