نماینده معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی:
جشنواره شکوه شکیبایی معرفی ابعاد شخصیتی حضرت زینب(س) به جهان اسلام و سایر ادیان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۱۶۱۶۶
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، نماینده معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه شورای سیاست‌گذاری چهارمین جشنواره شکوه شکیبایی در زنجان گفت: جشنواره شکوه شکیبایی به دنبال معرفی ابعاد شخصیتی حضرت زینب(س) به جهان اسلام و سایر ادیان بوده و در مرحله بعد به دنبال معرفی وی به عنوان الگو در جامعه است.

حجت‌الاسلام حسین پیرعلی افزود: این جشنواره قطعا نقشه راهی دارد و اگر در چندین مرحله به ابعاد شخصیتی حضرت زینب(س) از سنین کودکی تا ازدواج وی بپردازد، موفق‌تر خواهد بود.

وی با اشاره به عدم پرداختن به این موضوع در زمان قبل از انقلاب، اظهار داشت: زندگی این حضرت در ایام بعد از انقلاب نیز چندان مورد توجه قرار نگرفته و ما باید به سمت معرفی شخصیت وی برای عامه مردم پیش رویم.

نماینده شورای فرهنگ عمومی کشور نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت پرداختن به جشن‌های اسلامی در کشور گفت: این حرکت از سه سال پیش آغاز شده و هر چه که پیش می‌رود باید شاهد آثار عملی آن در جامعه باشیم.

حجت‌السلام حسین مرتضوی با اشاره به ضرورت توجه به حرکت‌های مردمی در چنین جشنواره‌هایی افزود: باید آنچه که از ابعاد شخصیتی آن حضرت برای جامعه زنان مفید است؛ همچون دفاع وی از حق در برابر باطل و سخنوری ایشان را شناسایی کرده و به مردم معرفی کنیم.

 

ارسال نظرات