دعوت کودکان زنجانی از وزیرنفت برای حضور در مراسم تجلیل از تلاشگران پارس جنوبی

کودکان زنجانی از وزیر نفت و معاونین وی برای حضور در مراسم تجلیل از تلاشگران پارس جنوبی زنجان دعوت کردند.
کد خبر: ۸۹۱۶۱۷۱
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، بزرگترین کارت دعوت دنیا با ابعاد دو متر در یک متر امروز  توسط کودکان و نوجوانان زنجان به دفتر مهندس زنگنه وزیر نفت در ساختمان مرکزی وزارت نفت در تهران  پست شد.

بچه ها وزیر و معاونانش را به مراسم تجلیل از تلاشگران پارس جنوبی در زنجان دعوت کردند. در دعوتنامه کودکان زنجانی از وزیر نفت برای حضور در مراسم تجلیل از تلاشگران پارس جنوبی زنجان آمده است:

به نام خدا

جناب آقای مهندس زنگنه

وزیر محترم نفت

با سلام و احترام

« سربازان من در گهواره اند » این جمله را حضرت امام(ره) در آغاز مبارزه علیه طاغوت، بیان فرمودند. آن کودکان گهواره در پیروزی انقلاب اسلامی و سپس هشت سال دفاع مقدس، نقش اصلی را ایفا کردند.  یادتان هست نامه ای را که دانش آموزان پنجم ابتدایی به امام خمینی(ره) نوشتند و ایشان بسیار زیبا پاسخ دادند که برای همه کودکان در همه دوران ها و در سراسر دنیا، افتخارآمیز است.

روزگاری هم شما در مدرسه بودید و درس می خواندید. نمی دانیم که آیا به ذهنتان خطور می کرد روزی وزیر خواهید شد؟ اما امروز ما مطمئنیم هر دانش آموزی در هر نقطه ایران می داند اگر بخواهد، مسیر رسیدن به وزارت نیز برایش هموار است. این معجزه انقلاب اسلامی است. چه بسا وزیرنفت آینده، یکی از نویسندگان همین نامه باشد.

همیشه آرزو داشتیم در برداشت از میدان مشترک پارس جنوبی با قطر برابرشویم. آن آرزو محقق شد  اما یادمان رفت این موفقیت بزرگ را گرامی بداریم. یادمان رفت از خداوند تشکر کنیم. وقتی تیم ملی فوتبال به مرحله نهایی جام جهانی صعود کرد، جشن صعود گرفتیم. اعضای تیم ملی فوتبال را شایسته قدردانی دانستیم. اما یادمان رفت از تیم ملی تلاشگران پارس جنوبی که آرزوی بزرگ مردم ایران را محقق کردند، تجلیل کنیم. این وظیفه ما آینده سازان است.   امروز همه مناطق ایران از برکات پارس جنوبی برخوردارند پس فرقی نمی کند آیین تجلیل از رزمندگان پارس جنوبی در کدام نقطه ایران برگزار گردد. لذا جنابعالی و معاونان محترم در امور نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش و پخش را به زنجان دعوت می کنیم تا به شما اطمینان دهیم آینده سازان ایران، قدردان زحمات شما و همکارانتان در توسعه پارس جنوبی هستند.

زمان : پنج شنبه ۶ مهر

منتظرتان هستیم

آینده سازان ایران

ارسال نظرات
آخرین اخبار