خبرهای داغ:
فرماندار گمیشان:

هیچ کشوری نمی تواند به خاک مقدسمان تجاوز کند

فرماندار گمیشان گفت: ما اکنون اثرات دفاع مقدس را می بینیم که هیچ کشوری نمی تواند به خاک مقدسمان تجاوز کند و گفتمان اصل ما گفتمان شهادت طلبی است.
کد خبر: ۸۹۱۶۲۰۱
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان، امیر شیر توماچ فرماندار گمیشان در جلسه هفته دفاع مقدس که با حضور ادارت گمیشان برگزار شد اظهار کرد: وقتی دست غرب و شرق از منافع کشورمان کوتاه شد به فکر این افتادند که جلوی قدرت جمهوری اسلامی ایران را بگیرند و صدام را اجیر کردند که جلوی انقلاب نوظهور کشور مقدسمان بایستند .

وی در ادامه افزود:  در آغاز انقلاب اسلامی ایران ارتش سازمان یافته ای نداشتیم و سپاه هم در گیر ترورها وآشوب های داخلی بود. دشمن با  حمایت 50 کشور وارد جنگ با ایران شد  ما بدون امکانات توانستیم در مقابل کل جهان بایستیم و شرق غرب را به زانو درآوریم و حتی یک وجب از خاک مقدس مان را به دشمن ندادیم و 8 سال پر افتخار را پشت سر گذاشتیم تا به این پیروزی بزرگ دست یافتیم و این به دست نیامد مگر با وحدت سپاه و بسیج و مردم دلاور کشورمان و جانفشانی های نوجوانان و جوانان کشورمان.

فرماندار گمیشان امیر شیر توماچ در ادامه تصریح کرد: ما اکنون اثرات دفاع مقدس را می بینیم که هیچ کشوری نمی تواند به خاک مقدسمان تجاوز کند و گفتمان اصل ما گفتمان شهادت طلبی است و ما باید این دفاع مقدس را گرامی بداریم واین ارزشها را به نثل نوجوان و جوان منتقل کنیم ، نوجوانان امروز باید بدانند چه جانفشانی های برای این دفاع مقدس شده است و اینکه جوان های آن روز مادیات را کنار گذاشته بودند و به معنویات و دفاع همه جانبه از میهن عزیزشان می پرداختند.

وی در ادامه گفت: اکنون در میانمار هزاران مسلمان به دست دولت و ارتش میانمار به شهادت می رسند دریغ از اینکه سازمان ملل محکومیتی در این موضوع در قبال کشور میانمار داشته باشد و این خود نمونه دیگری از  حمایت حقوق بشری سازمان ملل متعهد است .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها