خبرهای داغ:
معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان قزوین موفقیت های این نهاد در زمینه اقامه نماز و کسب عنوان برتر این نهاد در بین دستگاه های دیگر را در زمینه نماز تشریح کرد.
کد خبر: ۸۹۱۶۲۰۷
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین؛ علی اصغر کشاورز حسین آبادی، معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان قزوین بیان کرد: ستاد اقامه نماز استان قزوین بر اساس ارزیابی های خود در سال 95 کمیته امداد استان قزوین را در زمینه فعالیت‌های مذهبی و اقامه نماز، دستگاه برتر و موفق استان معرفی کرد.
وی افزود: بر اساس اعلام ستاد اقامه نماز استان و بر مبنای شیوه نامه ستاد اقامه نماز کشور، کمیته امداد توانسته است شاخص های مورد نظرهیأت ارزیابی عملکرد فعالیت‌های نماز دستگاه‌های اجرایی را به نحو احسن اجرایی کند.
معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان قزوین ادامه داد: براساس شاخص های مورد نظر ستاد اقامه نماز، کمیته امداد قزوین توانسته است مفاد توافق نامه برنامه های سال 95 ستاد اقامه نماز را به میزان 97 درصد اجرایی کند و بر این اساس نتیجه نهایی ارزیابی عملکرد این نهاد در این زمینه 97 درصد اعلام شده است که باید گفت برای ششمین سال متوالی، به عنوان دستگاه برتر در زمینه اقامه نماز معرفی شده است.
وی عنوان کرد: میزان و اهمیت فریضه نماز برای این نهاد،حضور مستقیم این نهاد در برپایی نماز،اهمیت موضوع نماز در روند آموزش خانواده های مددجو و دیگر برنامه های آموزشی خانواده ها، اجرای مراسمات مذهبی و مناسبتی در کنار نماز،برنامه ارتقاء بنیه معنوی خانواده ها و توسعه فرهنگ نماز در بین خانواده ها از مواردی بوده است که در ارزیابی های ستاد اقامه نماز مورد نظر بوده است.
کشاورز حسین آبادی یادآورشد: این نهاد در طول چند سال گذشته از سوی ستاد اقامه نماز همواره به عنوان دستگاه برتر و موفق در این زمینه معرفی شده است.
شایسته ذکر است که در بخشی از لوح تقدیر ستاد اقامه نماز استان قزوین خطاب به مدیرکل کمیته امداد استان آمده است؛ هیئت داوران ستاد اقامه نماز استان عملکرد آن دستگاه را با توجه به امتیاز مکتسبه (میانگین) در ردیف دستگاه های شایسته تقدیر ویژه دانسته است.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها