خبرهای داغ:
سید حافظ حسین زاده
مسئول دفتر بسیج دانشجویی ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (علیه السلام ) اصفهان
مسئول دفتر بسیج دانشجویی ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (علیه السلام ) اصفهان از اعزام بیش از یکصد نفر از دانشجویان به اردوهای جهادی مناطق کمتر توسعه یافته استان اصفهان و چهارمحال و بختیاری خبر داد.
کد خبر: ۸۹۱۶۲۴۱
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۰

به گزارش خبرنگار ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (علیه السلام) اصفهان، برادر محمد سلیمانی مسئول دفتر بسیج دانشجویی ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (علیه السلام ) اصفهان هدف از اعزام دانشجویان را به اردوهای جهادی اجرای فرامین و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر رسیدگی به افراد آسیب پذیر و قشر محروم جامعه دانست.

 

سلیمانی افزود: بیش از یکصد نفر از دانشجویان خواهر و برادر ناحیه امام صادق (ع) با شور و اشتیاق به اردوهای جهادی مناطقی از استان های اصفهان و چهارمحال و بختیاری اعزام شده و در عرصه های آموزشی ، فرهنگی ، هنری ، عمرانی ، عقیدتی و ... مشغول فعالیت می باشند.

 

وی در ادامه به تشریح فعالیت در عرصه ها اشاره و خاطرنشان کرد کلاسهای آموزشی شامل زبان انگلیسی ، قرآن ،سرود، خوشنویسی ، نقاشی ، ریاضی و ...فرهنگی شامل پخش فیلم جشنواره های مردمی عمار همراه با نقد، برپایی نماز جماعت  و بیان احکام و مسائل شرعی ، مشاوره و راهنمایی خانواده،و فعالیت های عمرانی شامل بازسازی و تعمیرات خانه های مسکونی فرسوده و رنگ آمیزی خانه ی عالم ، مساجد و مدارس و برگزاری مسابقات ورزشی برنامه ریزی شده است.

 

محمد سلیمانی در پایان به برپایی نمابشگاه اقتصاد مقاومتی (تولیدات داخلی) و نمایشگاه کتاب در مناطق فوق اشاره و گفت : این برنامه ها با استقبال خوب  اهالی آن مناطق روبرو شده بود.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها