خبرهای داغ:
سید حافظ حسین زاده
مسئول مرکز اردویی و راهیان نور ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (علیه السلام) اصفهان
سروان پاسدار محمد حسن علیان مسئول اردویی ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (علیه السلام) گفت : با هدف آشنایی جوانان با رشادت ها و شجاعت های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس ، خصوصا مناطق عملیاتی غرب اردوی راهیان نور برگزار گردید.
کد خبر: ۸۹۱۶۲۵۷
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در اصفهان سروان پاسدار محمد حسن علیان گفت : اردوهای راهیان نور نقش مهمی در ترویج فرهنگ دفاع مقدس و جهاد و شهادت و همچنین تجدید میثاق با آرمان های شهداء دارد و در این راستا رزمندگان و نیروهای کرد وفادار مسئولیت سنگینی در پس از پیروزی انقلاب و دفاع مقدس داشته اند .

وی در گفتگو با خبرنگار ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (علیه السلام) گفت  : در این اردو تعداد 10 دستگاه اتوبوس به ظرفیت 440 نفر به مناطق عملیاتی غرب کشور  اعزام شده اند که هدف از این اردو ، آشنایی جوانان و نوجوانان با ایثار گری ، ایستادگی و رشادت های رزمندگان اسلام در طول 8 سال دفاع مقدس است.

سروان پاسدار علیان افزود : کاروان راهیان نور غرب از یادمانهای شهدای دالانی، دزلی، تپه الله اکبر، سیران بند بانه، یادمان بلفت و دوپازا و یادمان شهیدان زین الدین در دارساوین سردشت ، باشگاه افسران و اردوگاه حضرت محمد سنندج  ، یادمان شهدای شهر سقز و پاوه بازدید می نمایند.  

وی در ادامه افزود : در هر کاروان یک نفر روحانی به عنوان روحانی کاروان مسائل اعتقادی و مذهبی را آموزش و نماز جماعت و ادعیه را برگزار می نماید.

عیلیان در پایان خاطر نشان کرد : برنامه های فرهنگی در این اردو شامل شرکت در رزمایش فرهنگی سنندج ، مسابقات فرهنگی و روایتگری راویان جهت جوانان و نوجوانان شرکت کننده برنامه ریزی شده

ارسال نظرات
پر بیننده ها