استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر ولایتمداری و تبعیت از ولایت گفت: ترویج ایثار، اخلاص و ولایتمداری از مهم‌ترین اهداف این یادواره‌ها است که باید در بین جوانان، نوجوانان و نسل جدید تقویت شود.
کد خبر: ۸۹۱۶۲۵۹
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام شهادتی از اساتیدحوزه و دانشگاه در یادواره شهدای روستای «روشنایی» از توابع شهرستان کمیجان که به همت گروه جهادی «کلاته» دانشگاه امام حسین(ع) برگزار شد، با تاکید بر لزوم برگزاری یادواره‌های شهدا برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گفت: شهدا رسالت خود را انجام دادند و اکنون برگزاری این یادواره‌ها راهی برای استواری در استمرار راه آنان است.

وی افزود: امروز به برکت خون شهدای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تفکر شهادت و شهادت‌طلبی در سراسر جهان رسوخ پیدا کرده و استکبار از این تفکر هراسان است.

این استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر ولایتمداری و تبعیت از ولایت گفت: ترویج ایثار، اخلاص و ولایتمداری از مهم‌ترین اهداف این یادواره‌ها است که باید در بین جوانان، نوجوانان و نسل جدید تقویت شود.

حجت‌الاسلام شهادتی تصریح کرد: دشمن تلاش دارد تا ما را از ولایت جدا کند، اما ملت ما همچنان که در طول انقلاب با بصیرت و هوشیاری پای این انقلاب ایستاد، اکنون هم با بصیرت بیشتر برای حفظ ارزش‌ها و ماندن در مسیر ولایت تلاش می‌کند تا برخی دسیسه‌ها و توطئه‌ها مانع حرکت در مسیر انقلاب نشود.

وی افزود: شهادت نگین ارزشمندی است که کمتر کسانی به این مقام می‌رسند و اگر دقت کرده باشید شهدای ما شاخصه‌های خاصی داشتند که به این مقام رسیده‌اند.

این استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: راه شهادت و سعادت به راحتی به دست نمی‌آید، اکثر قریب به اتفاق وصیتنامه شهدا به نوعی از پشتیبانی از ولایت‌فقیه حرف زده‌اند و این به معنای معنویت بالا و پایبندی در وجود این عزیزان بوده است.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات