امام جمعه اهر:

برون رفت از رکود و توسعه کشور در گرو تحقق اقتصاد مقاومتی است

امام جمعه اهر در آئین معارفه فرماندار اهر توسعه اقتصادی کشور و راه برون رفت از رکود را در گرو تحقق اقتصاد مقاومتی در جامعه دانست.
کد خبر: ۸۹۱۶۲۶۸
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذببایجان شرقی، حجت الاسلام  جواد حاجی زاده گفت: اگر می خواهیم مشکلات کشورمان به نحو شایسته حل شود باید با بومی سازی تولیدات و حمایت از فعالان این عرصه با استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های داخلی زمینه را برای تحقق اقتصاد مقاومتی فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه باید با برنامه ریزی مناسب از ظرفیت های منطقه در راستای توسعه شهرستان قدم های اساسی برداریم، افزود: برای ما شکننده و آزار دهنده است که جوانان بیکار ما روز به روز بیشتر شوند و ما نتوانیم کاری در حق آن ها انجام دهیم.

امام جمعه اهر تأکید کرد: باید کاری کنیم که ثمره این تلاش منجر به رونق اقتصادی و افزایش درآمد مردم شود و این حرکت و جهش را مردم در درامد خود احساس کنند.

وی یادآور شد: وحدت رمز موفقیت در جامعه است و باید همه ما حول محور ولایت در جهت محقق شدن منویات رهبر فرزانه انقلاب در حوزه اقتصاد مقاومتی تلاش کنیم.

امام جمعه اهر خاطرنشان کرد: همچنان که در گذشته از مدیران خدوم و تلاشگر حمایت کرده  قطعاَ این حمایت ها برای حل مشکلات جامعه و مردم ادامه خواهیم داد و در این راستا از فرماندار جدید و همه مدیرانی که در فکر اسایش و رفاه مردم باشند حمایت خواهیم کرد.

وی با اشاره به تصادفات مکرر و حادثه خیز بودن جاده اهر – تبریز بر اختصاص اعتبار بیشتر و تسریع در اجرای بزرگراه اهر – تبریز تأکید کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار