معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی در آیین معارفه فرماندار جدید اهر ضرورت برون رفت از وضعیت فعلی را اجرای مدیریت جهادی و انقلابی عنوان و تاکید کرد: مدیری که تنها برنامه اش اجرای برنامه ای روتین اداری است به درد مدیریت جهادی نمی خورد.
کد خبر: ۸۹۱۶۲۷۹
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سعید شبستری افزود: با اینگونه مدیران ضعیف نیازی نداریم و باید مدیری انتخاب کنیم که شبانه روز در فکر خدمت به مردم  و دغدغه اش حل مشکلات مردم در حوزه فعالیت خود باشد.

وی ادامه داد: دیگر انتخابات تمام شده و همه باید دست به دست هم دهیم تا اهداف نظام و انقلاب و سیاست های دولت را در بحث اشتغال و سرمایه گذاری و توسعه سایر بخش ها به نحو احسن و ممکن به سرانجام برسانیم.

شبستری تاکید کرد: همچنانکه رئیس جمهور متعلق به همه مردم است، استاندار، مدیران کل و فرمانداران نیز فرماندار همه احاد مردم هستند نه نماینده یک قشر یا حزب خاص و باید همه با تعامل و همفکری در فکر توسعه و عمران و آبادانی کشورمان باشیم.

معاون ساسی امنیتی استاندار اضافه کرد: باید مرز بندی ها را از بین ببریم و فضایی را فراهم کنیم تا یکدیگر را در مقابل هم قرار نداده تا دشمن فرصت استفاده از این اختلافات را نداشته باشد.

وی تأکید کرد: امروز برنامه دشمن ایجاد اختلاف بین نیروی انقلابی بوده و همه ما باید با وحدت و همدلی فرصت سوء استفاده دشمن را بگیریم.

شبستری با اشاره به ظرفیت های اقتصادی منطقه ارسباران و شهرستان اهر افزود: انتظار داریم فرماندار جدید اهر از قابلیت های معدنی و گردشگری و کشاورزی منطقه برای ایجاد اشتغال پایدار تلاش مضاعف کند.

این مقام ارشد استانی افزود: دشمن در فکر ایجاد بحران در کشور بوده اما به برکت نیروهای نظامی و انتظامی، امنیت و قضایی آذربایجان شرقی رتبه برتر امنیتی را در کشور دارد و این به برکت ایثارگری ها و تلاش دستگاه های ذیربط و خون پاک شهداست و این صندلی هایی که مدیران و مسئولان به آن تکیه زده اند در سایه خون پاک شهدا بوجود آمده که باید همه این دستاوردها را پاس بداریم.

 

ارسال نظرات