خبرهای داغ:
فرماندار جدید اهر در آیین معارفه خود اعلام کرد: بحث معیشت مردم و زمینه سازی برای رونق اقتصادی اولویت کاری من در این شهرستان خواهد بود.
کد خبر: ۸۹۱۶۲۹۰
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، زاهد محمودی گفت: در راستای تاکیدات رهبر فرزانه انقلاب و سیاست های دولت دوازدهم تلاش خواهیم کرد این دو موضوع از اولویت های کاری و پیگیری اصلی من باشد  تا بتوانم در جهت اشتغال و کارآفرینی قدم های اساسی بردارم.

وی با تأکید بر محوریت بودن اقتصاد مقاومتی با تکیه بر قابلیت های منطقه و نیروی انسانی متخصص افزود: این شهرستان توان لازم برای پیشرفت در حوزه صنعت، کشاورزی، گردشگری و معدن را دارد که امیدواریم با همراهی و حمایت مردم و مسئولان بتوانیم گرهی از مشکلات منطقه را در این زمینه باز کنیم.

محمودی یادآور شد: ترویج فرهنگ حمایت از سرمایه گذار را به یک فرهنگ عمومی تبدیل کرده و نگاهمان به سرمایه گذاری نگاهی حمایتی باشد نه چیز دیگر.

فرماندار اهر نصب هرگونه بنر، پوستر و درج آگهی در روزنامه را برای انتصاب جدید خودش ممنوع اعلام کرد و از مدیران و مسئولان خواست از درج آگهی و بنر تبریک خودداری کنند.

در پایان معاون سیاسی امنیتی استاندار با قدردانی از سیدمحمد عابدی فرماندار سابق اهر، زاهد محمودی را به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها