معاون هماهنگ ‌کننده فرمانده سپاه آذربایجان شرقی:
معاون هماهنگ ‌کننده فرمانده سپاه آذربایجان شرقی گفت: گسترش ناامنی در حوزه های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی در داخل کشور از جمله برنامه های نظام سلطه و آمریکای جنایت کار است تا بدین طریق جمهوری اسلامی را با چالش مواجه کند.
کد خبر: ۸۹۱۶۳۰۰
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، الیاس گل محمدزاده در یادواره شهدای آبروی محله و رونمایی از نماد مقاومت شهدای گمنام شهر بخشایش در شهرستان هریس، افزود: اکنون دشمنان اسلام و انقلاب قصد دارند از طریق مذاکرات بر کشور اسلامی و علوی نفوذ کنند که در این زمینه همه آحاد مردم و مسوولان باید هوشیار بوده و متوجه کارهای دشمن باشند.
وی اظهار کرد: دشمنان ایران اسلامی به ویژه آمریکای خبیث به دنبال حذف توسعه علمی و روحیه انقلابی و بسیجی مردم ایران است، اما با مقاومت و حضور در صحنه ملت با بصیرت، برنامه های شوم و از پیش تعیین شده آنها نقش بر آب خواهد شد.
گل محمدزاده ادامه داد: هدف آنها که خودشان نیز اعتراف کرده اند، براندازی نظام بود و نباید به رابطه داشتن با چنین کشوری خوشبین بود.
وی یادآور شد: وظیفه بسیجیان در این شرایط حساس، افزایش بصیرت و دشمن شناسی است تا با این کار بتوان اهداف دشمن را خنثی کرد.
گلمحمدزاده، یکی از ویژگی های بارز بسیجیان را غافل نشدن از وصیت نامه الهی و سیاسی امام (ره) دانست که همه باید به آن عمل کنند.
معاون هماهنگ کننده فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به شکست استراتژی هایی که آمریکایی ها از 20 سال پیش طراحی کرده بودند از جمله انقلاب های رنگی و ایجاد خاور میانه جدید، گفت: با مدیریت قوی و جهادی امام (ره) در هشت سال دفاع مقدس بود که موجب زانو زدن دشمنان در مقابل انقلاب اسلامی شد و هم اکنون نیز می بینیم که انقلاب اسلامی ایران مورد مطالعه دشمنان قرار گرفته است.
گلمحمدزاده با قدردانی از مردم شهر بخشایش در استقبال از شهدای گمنام این شهر، گفت: باید تلاش کنیم میادین و کوچه های این شهر را مزین به نام شهدا کنیم چرا که در آینده میعادگاه عاشقان و متوسلین به این شهدا خواهند شد.
وی با اشاره به هدف از برگزاری یادواره های شهدای محله، گفت: هدف از برگزاری این مراسم ها، تجدید پیمان با آرمان های مقدس امام و شهدا و عمل به وصیت شهدا که همان تبعیت از ولایت فقیه و انجام امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است، می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها