خبرهای داغ:
در بازدید کارگاه تولیدی پوشاک:

افزایش سرمایه باعث افزایش میزان اشتغال است/ لزوم تزریق سرمایه به کارگاه ها

مسئول کارگاه تولیدی پوشاک گفت: چرخ کسب وکار کارگاه تولیدی پوشاک با افزایش سرمایه باعث افزایش میزان اشتغال می شود
کد خبر: ۸۹۱۶۳۷۱
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان، در بازدید کارگاه تولیدی خانم زارع مسئول این کارگاه از موانع ومشکلات خود با مدیر بسیج سازندگی سپاه گرگان نکاتی را بیان کردند.

وی گفت: قادرم با افزایش دقت در تولید وکیفیت محصول با سایر رقبا رقابت کنم.عمده ترین موانع کسب وکار من عدم سرمایه کافی وهزینه های بالای تولید وانبارداری است که می توانم با گرفتن وام وتبلیغات برای محصولات کارگاه این معضلات را برطرف سازم.

زارع ادامه داد: برنامه من برای توسعه محصول افزایش میزان خط تولید, تجهیزات با کیفیت بالا ومحصولات متنوع است.
به گزارش بسیج، در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی و تزریق سرمایه به کارگاه های نیمه فعال که به صورت نیمه صنعتی در سطح شهر با چندین نفر مشغول به کارند می تواند باعث پایداری ورونق گرفتن این کارگاه ها شود.

بسیج سازندگی سپاه گرگان به همین منظور چندین کارگاه را در این زمینه شناسایی نموده است که این کارگاه ها به صورت نیمه فعال با سود آوری خیلی کم می باشند که با تزریق مقداری سرمایه از طریق تسهیلات بانکی که بسیج سازندگی در اختیار این عزیزان قرار می دهند می توانند این چرخه تولید را پایدار تر نمایند.
سروان پاسدار سلمان گرزین به همین منظور در مصاحبه با خبرنگار بسیج اظهار کرد: بسیج سازندگی ناحیه گرگان با شناسایی این افراد که از نظر مالی در مضیقه می باشند ارتباط گرفته وآنها را اولویت بندی نموده تا بتوانیم با اعتبارات موجود وتزریق سرمایه به این کارگاه ها بتوانیم چرخ اقتصاد خانوارها را رونق ببخشیم وباعث اشتغال زایی پایدار در بحث مشاغل خانگی شویم .

وی افزود: در سطح شهرستان کارگاه هایی هستند که بالغ بر 20 نفر در آن کار می کنند و با رونق گرفتن این کارگاه ها این نیروهای ماهر به چرخه تولید بازمی گردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار