برگزاری جشنواره مهر و مهربانی با هدف کمک به دانش آموزان نیازمند مینابی

همزمان با گرامیداشت عید غدیر خم، جشنواره مهر و مهربانی با هدف کمک به دانش آموزان نیازمند در روستای دهوی شهرستان میناب برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۱۶۳۹۵
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ؛محمد اسلامی دهیار روستای دهو شهرستان میناب اظهار کرد: در این جشنواره کمک های مردمی به ارزش هفت و میلیون و ۸۰۰ هزار تومان جمع آوری شد.

 

به گفته اسلامی این جشنواره به مناسبت گرامیداشت عید غدیر با همکاری شورای اسلامی، پایگاه مقاومت بسیج و دهیاری برگزار شد و طی اقدام خداپسندانه کمک های نقدی جمع آوری شده صرف کمک به دانش‌آموزان نیازمند می‌شود.

 

دهیار روستای دهو افزود: در این طرح به تعداد ۱۴۰ دانش آموز نیازمند کمک نقدی در قالب خرید پوشاک، کفش و کیف پرداخت می شود.

 

وی تصریح کرد: مقادیری اجناس و ملزومات تحصیلی برای دانش آموزان به ارزش ۴ میلیون ریال جمع آوری شده است که به دانش آموزان نیازمند و مستعد واگذار می شود.

 

اسلامی کمک به امر تحصیل دانش آموزان نیازمند و رفع هر گونه موانعی که باعث عقب ماندگی از تحصیل می شود را یکی از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد و گفت: به دنبال آن هستیم تا بتوانیم دانش آموزان نیازمند روستای دهو را در مراحل تحصیل پشتیبانی کنیم.

 

دهیار دهو خاطر نشان کرد: این طرح با ارسال شماره حساب بانکی با هدف کمک به دانش آموزان بی بضاعت و نیازمند و همچنین تهیه پوشاک، کیف و کفش ضروری برای دانش آموزان نیازمندان در روستای دهو اجرا شد.

 

روستای دهو با جمعیتی بالغ بر ۴۰۰۰ نفر در ۱۷کیلومتر از مرکز شهرشتان میناب واقع شده است.

ارسال نظرات