مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در دومین جلسه کمیته ایمنی و حمل و نقل بر ایمن‌سازی مدارس حاشیه راه‌ها در آستانه بازگشایی مدارس تاکید کرد
کد خبر: ۸۹۱۶۴۰۵
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از سیستان و بلوچستان، صبح امروز دومین جلسه کمیته ایمنی و حمل و نقل سیستان و بلوچستان در سالن معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری برگزار شد.

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در این جلسه درخواست مدیرکل دفترفنی امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک مبنی بر مشارکت دستگاه‌ها در اجرای طرح تابستانی برای برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات سفر مسافرین و استفاده از ظرفیت سازمان و دستگاه‌های استان برای مهار و کنترل تصادفات و درخواست پلیس راه شمال فرماندهی انتظامی استان در خصوص برنامه ریزی برای ارائه خدمات سفر به مسافرین و استفاده از ظرفیت‌های سازمان‌ها و نهاد‌های دخیل در امر ترافیک در ایام باقی مانده شهریور ماه ۹۶ را از جمله اهداف این جلسه عنوان کرد.

مسعود مالکی افزود: در پایان مصوب شد: تلاش برای فرهنگ سازی در خصوص مسائل ایمنی و رعایت از طرف رانندگان و مردم از طریق سازمان صدا و سیما با همکاری و مساعدت سازمان‌های ذیربط صورت گیرد.

مالکی گفت: همچنین بر برگزاری جلسات مشترک از طرف پلیس راهور و پلیس راه و آموزش و پرورش و معاونت ترافیک دفتر فنی و امور شهری استانداری در خصوص ایمن سازی مدارس حاشیه راه‌ها و همکاری این سازمان‌ها در خصوص کاهش خطرات در اول مهرماه و بازگشایی مدارس و سامان دهی سرویس مدارس و کد دار کردن آن‌ها تاکید شد.

وی گفت: مقرر شد مشکل ارتباطات و آنتن دهی تلفن همراه در محور‌های زابل ـ. نهبندان، زابل ـ. سفیدآبه و سه راهی دشتک به سفیدآبه از سوی شرکت مخابرات استان برای تسهیل در امر اطلاع رسانی هنگام تصادف و تسریع در امداد رسانی و کاهش تلفات جاده‌ای نیز رفع شود.
ارسال نظرات