مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد:
به منظور ارتقاء بینش عقیدتی سیاسی بسیجیان؛مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد در جمع برادران وظیفه ای که قرار است نمایش رزمی را در هفته دفاع مقدس اجرا نمایند ؛ اقدام به سخنرانی نمود .
کد خبر: ۸۹۱۶۴۶۴
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ حجت الاسلام علی شیخ زاده در جمع برادران وظیفه‌ای که قرار است نمایش رزمی را در هفته دفاع مقدس اجرا نمایند؛ با تاکید بر قدرشناسی از رشادت‌های مردم در جنگ تحمیلی گفت:: ایثارگری‌های های بسیجیان کردستان در هشت سال دفاع مقدس برا‌ی منفعت مالی نبود، اما قدرشناسی از آنان به منزله شکر الهی است.
وی با تاکید بر وحدت شیعیان و اهل سنت در حفظ امنیت کشور و منطقه گفت: ایمان و وحدت آحاد مردم در حفظ امنیت نقش بسیاری دارند و تلاش دشمنان و استکبار جهانی سلب ایمان مردم و از بین بردن وحدت آحاد مردم از جمله وحدت شیعیان و اهل تسنن می‌باشد.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد با ستودن هوشیاری مردم نسبت به توطئه‌های تفرقه افکنانه دشمنان اسلام ادامه داد: هدف از ایجاد گروه‌های تروریستی در منطقه از سوی دشمنان اختلاف افکنی بین مسلمانان و در نتیجه بد نام کردن چهره اسلام است.
وی به افزایش روزافزون توان دفاعی و امنیتی ایران اشاره کرد و گفت: دشمنان ملت ایران از وحدت و انسجام ملت ایران هراس دارند و از سوی دیگر می‌دانند که توان حمله نظامی را نیز به ایران ندارند.
شیخ زاده افزود: این توان بالای دفاعی و امنیتی کشور ما از وحدت و مقاومت ملت ایران بر خاسته است.
ارسال نظرات