دبیرهیات بوکس سیستان و بلوچستان گفت: بوکسورهای تیم جوانان استان در رقابت های قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی موفق به کسب 2 مدال نقره و یک برنز شدند
کد خبر: ۸۹۱۶۴۶۸
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷
محمود نهتانی در گفت و گو با خبرگزاری بسیج از سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این دوره از رقابت‌های قهرمانی کشور از ۱۵ شهریورماه جاری به مدت پنج روز در شهرستان همدان برگزار شد.
وی افزود: در این دوره از رقابت‌ها چهار بوکسور از سیستان و بلوچستان شرکت داشتند که سعید شعلی بر و عرفان جمال زهی موفق به کسب مدال نقره و عمران ثوری زایی موفق به کسب مدال برنز شدند.
دبیر هیات بوکس سیستان و بلوچستان از داوری و میزبانی روز فینال رقابت‌های قهرمانی کشور در استان همدان ابراز گلایه و نارضایتی کرد.
وی گفت: ضروری است با توجه به اینکه سیستان و بلوچستان یکی از قطب‌های بوکس کشور بحساب می‌آید ضمن حمایت‌های مالی برای اعزام ورزشکاران استان به رقابت‌های کشوری به دلیل بعد مسافت طولانی از توانمندی‌های جوانان این دیار در بخش‌های مختلف داوری، مربیگری و ... فدراسیون بوکس استفاده شود.
دبیرهیات بوکس سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: هم اینک حدود ۶۰۰ بوکسور به صورت سازمان یافته در استان در این رشته ورزشی مشغول فعالیت هستند.
به گزارش بسیج افزون بر ۷۰ هزار ورزشکار در قالب حدود ۵۰ هیات استانی و ۵۰۰ هیات شهرستانی در سیستان و بلوچستان سازماندهی شده اند.
ارسال نظرات