بیانیه مردم گلوگاه برای محکوم کردن کشتار مسلمانان میانمار

دولت امريکا و کشور هاي استکباري جهان با اندک خشونتي از سوي مسلمانان افراطي صدايشان گوش عالم را کر مي‌کند در برابر سال ها نسل کشي فجيع در ميانمار سکوت پيشه کرده که خود نشان دهنده بي اساس بودن شعارهاي حقوق بشري آنان است.
کد خبر: ۸۹۱۶۵۲۸
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی ناحیه گلوگاه، حوادث دردناک و کشتار، سرکوب و کوچ اجباری دهها هزار تن از مسلمانان میانمار، روح هر انسان آزاده‌ای را به شدت متالم می‌سازد. مشاهده تصاویر هولناک کشتار روزانه و سازمان یافته زنان، مردان، کودکان و سالخوردگان بی‌پناه و بی‌دفاع، نشان از یک فاجعه جدید عظیم انسانی در عصر حاضر دارد.

از آن فاجعه برتر، سکوت مدعیان حقوق بشر و برخی دولتها و سازمان‌های بین‌المللی است که با بی‌تفاوتی نظاره گر این وقایع هولناک، نقض حقوق بشر و نسل‌کشی مسلمانان در میانمار می‌باشند.

از این روی ما مردم گلوگاه  هنگام با مردم استان مازندران بر اساس تکلیف الهی و اسلام ناب محمدی، اعلام می داریم کشتار و اخراج مسلمانان مظلوم میانمار را شدیداً محکوم نموده و بر مسئولیت دولت میانمار در قبال حوادث اخیر و ضرورت حمایت از اقلیت مسلمان این کشور تأکید می‌نمائیم.

دولت امریکا و کشور های استکباری جهان با اندک خشونتی از سوی مسلمانان افراطی صدایشان گوش عالم را کر  می‌کند در برابر سال ها نسل کشی فجیع در میانمار سکوت پیشه کرده که خود نشان دهنده بی اساس بودن شعارهای حقوق بشری آنان است.

ما ضمن حمایت قاطع از مسلمانان مظلوم میانمار مراتب همدردی و همدلی خود را با خانواده‌های مصیبت دیده که به جرم  اسلام خواهی به خاک و خون کشیده شده‌اند  اعلام می‌داریم از سازمان‌های بین المللی و شورای امنیت به خصوص دبیرکل سازمان ملل متحد و سازمان حقوق بشر انتظار داریم بیش از این جنایت درد ناک  و کشتار مسلمان میانمار را به تماشا نشینند و هر چه زود تر مانع بروز فاجعه‌های انسانی بیشتر در این کشور شوند

ارسال نظرات
پر بیننده ها