خبرهای داغ:
سرپرست فنی رشته تکواندو جشنواره شمیم خانواده خبر داد

مبارزه 100 بانوی تکواندوکار روی‌شی‌هاپ جانگ به میزبانی همدان

سرپرست فنی رشته تکواندو جشنواره شمیم خانواده گفت: در دومین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده به میزبانی استان همدان 100 بانوی تکواندوکار به رقابت می‌پردازند.
کد خبر: ۸۹۱۶۵۶۲
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴

مبارزه 100 بانوی تکواندوکار روی‌شی‌هاپ جانگ به میزبانی همدانخدابنده‌لو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: بانوان تکواندوکار در جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده در دو رده سنی نوجوانان و جوانان در مسابقات شرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه اوزان ورزشکاران شرکت‌کننده در وزن‌های المپیکی است، ادامه داد: شرکت‌کنندگان در رده نوجوانان در پنج وزن و در رده جوانان نیز در چهار وزن به رقابت می‌پردازند.

سرپرست فنی رشته تکواندو جشنواره شمیم خانواده گفت: استان‌های شرکت‌کننده در رشته تکواندو از هفت استان کشور هستند که حدود 100 نفر شرکت‌کننده دارد .

وی با اشاره به مبارزه 100 بانوی تکواندوکار روی‌شی‌هاپ جانگ به میزبانی همدان عنوان کرد: محل برگزاری مسابقات سالن پوریای ولی دانشگاه آزاد اسلامی همدان است.

دومین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی «شمیم خانواده» به‌میزبانی سپاه انصارالحسین(ع) همدان با حضور یک هزار و ۷۰۰ نفر از همسران و فرزندان دختر پاسداران از سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات