در بازدید از خانواده شهید مقبلی مطرح شد؛
شهید جهانگیر مقبلی در سال 1330 در شهرستان پیرانشهر دیده به جهان گشود و بعد از فعالیت های مهم انقلابی و دوباره مجروحیت ، بالاخره به ارزوی دیرینه اش رسید و در جبهه کردستان مورد ترور واقع شد و جان شیرینش را در راه رضای خداوند و دفاع از ولایت هدیه کرد .
کد خبر: ۸۹۱۶۵۷۰
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳

 به گزارش سازمان بسیج کارگری کشور خبرگزاری بسیج، فرمانده بسیج کارگری ، به همراه فرمانده ناحیه امیر المومنین و هیئتی 4 نفره از خانواده شهید مقبلی ، شهید شاخص کارگری بازدید کردند .

حسین باقری در خصوص بازدید از خانواده شهید مقبلی گفت : جهانگیر مقبلی از شهدای شاخص شرکت ذغال سنگ  و متولد  شهرستان پیرانشهر کرمان می باشد و نام  این شهید در لیست شهدای ترور قرار دارد 

وی افزود : شهید جهانگیر مقبلی در سال 1330 در شهرستان پیرانشهر دیده به جهان گشود و بعد از فعالیت های مهم انقلابی و  دوباره مجروحیت ، بالاخره به ارزوی دیرینه اش رسید و  در جبهه کردستان مورد ترور واقع شد و جان شیرینش  را در راه رضای خداوند و دفاع از ولایت هدیه کرد .

باقری تصریح کرد : شهید مقبلی درابتدای جنگ تحمیلی به استان کردستان اعزام  و در همان جا توسط حزب کمله ترور و به شهادت رسید اما وی از پهلوانان عرصه کشتی بود  و البته  زبان و بیان  فصیحی در انتشار مطالب داشتند لذا  نام وی در زمره خطیبان قبل از نماز جمعه شهرستان پیرانشهر به روشنی می درخشد .

فرمانده  بسیج کارگری در پایان خاطر نشان کرد: وی از عوامل اصلی اعزام معلمان خواهر به جبهه کردستان نیز بوده و نقش پر رنگی را ایفا کرده است و از رابطین مهم بین سپاه و ارتش نیز محسوب می شده است  .
 

 

ارسال نظرات