فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

راهیان نور از اولویت های مهم کشور محسوب می شود

راهیان نور باعث ثبات روحیه حماسی می شود و از اولویت های مهم کشور محسوب می شود که در حال حاضر کشور به این روحیه نیازمند است تا بتواند این روحیه را حفظ نماید.
کد خبر: ۸۹۱۶۵۹۶
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در مراسم تجلیل از خادمان راهیان نور استان زنجان گفت: از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی ماهمیشه در حال دفاع مقدس بودیم ؛دفاع از انقلاب ،دفاع از قران ،دفاع از خون پاک شهدا و ارزشهای انقلاب بوده و هست.

سردار جهانبخش کرمی صبح امروز افزود: در هشت سال جنگ تحمیلی، جنگی جهانی در مقیاس کوچک‌تر بود که  دنیا در یک سمت  و ایران در جبهه دیگر قرار داشت؛ ملت ایران هشت سال در مقابل دنیا با دستان خالی ایستادند و شهدای گرانقدری تقدیم به اسلام و انقلاب اسلامی نمودند.امام  خمینی (ره) فرمودند ما در جنگ تحمیلی توانایی دو ابر‌قدرت شرق و غرب را شکستیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دفاع مقدس ویژگی خاصی در دوران چهل ساله انقلاب دارد، اظهار داشت: امروزه با توجه به جنگ هشت ساله دفاع مقدس ایران، آمریکا و اسراییل  جرات جنگ با ایران را ندارند، و این نشان از روحیه حماسی رزمندگان اسلام را دارد.

جهانبخش کرمی با اشاره به توجه مقام معظم رهبری به راهیان نور تصریح کرد: راهیان نور باعث ثبات روحیه حماسی می شود و از اولویت های مهم کشور محسوب است که در حال حاضر کشور به این روحیه نیازمند است تا بتواند این روحیه را حفظ نماید.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امروزه ما در زمینه اقتصادی ،فرهنگی،سیاسی و... با دشمن در حال نبرد هستیم، افزود: امروزه بسیج در کشورهای جنگ زده شکل گرفته است و با این شکل گیری توطئه های آمریکا و اسراییل هنوز ادامه دارد و ملت ایران به یاد و خاطر شهدای هشت سال دفاع مقدس  در مقابل دشمنان اسلام کوبنده ایستاده است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه شهدا هرچه داشتند تقدیم این ملت و انقلاب  کردند، اظهار داشت: برخی از ارگانها و سازمانها متاسفانه همکاری لازم را در اجرای اردوهای راهیان نور انجام نمی دهند درحالی که شهدا از جان و زندگی خود به‌خاطر ملت ایران گذشتند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار