خبرهای داغ:
توسط مسئول روابط عمومی سپاه حضرت نبی اکرم (ص)؛
مسئول روابط عمومی سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه، برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان را تشریح کرد و از برگزاری برنامه‌های متعدد طی این هفته خبر داد.
کد خبر: ۸۹۱۶۵۹۹
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷

 

سرهنگ فردین قهرمانی درگفتگو باخبرگزاری بسیج از کرمانشاه، از برگزاری برنامه های متعددبه مناسبت هفته دفاع در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: معنویت، اقتدار نیروهای مسلح، وحدت ملی و سلامت شعار این هفته است و برنامه‌های این هفته با محوریت شعار فوق برگزار می گردد.

 

این مسئول اظهار داشت: رژه و نمایش اقتدار نیروهای مسلح استان و شرکت در نماز جمعه از  برنامه های اولین روز این هفته است.

 

وی در ادامه گفت: در دومین روز از این هفته که مصادف با اول مهر است، زنگ مقاومت در مدارس استان کرمانشاه نواخته خواهد شد.وطی این روز همچنین از سربازان و جوانان نمونه در عرصه تولید علم و فناوری در کلیه نواحی  بسیج  تجلیل می شود و رونمایی از دستاوردهای صنایع دفاعی و نظامی از دیگر برنامه های این روز عنوان کرد.

 

وی با اشاره به برنامه‌های سومین روز از هفته دفاع مقدس، از برگزاری یادواره شهدا با موضوع «نقش ولایت و رهبری در حفظ کیان اسلامی در دوران دفاع مقدس»، اهمیت پدافند غیر عامل در مقابله با ترفندهای دشمن، همبستگی ملی،  تشریح تاثیر حضور روحانیت در جبهه و همراهی با رزمندگان در خطوط مقدم نبرد و دفاع همه جانبه خبر داد.

 

وی توجه به نقش اقتصاد مقاومتی و خودباوری در تولید با نگاه به مدیریت جهادی و انقلابی و بررسی تاثیر پشتیبانی مردم و اصناف در کم اثر نمودن تحریم ها و تهدیدات دشمن در دوران دفاع مقدس را به عنوان برنامه های روز چهارم یادکرد.

 

وی از برگزاری نشست های روشنگری، با موضوع دفاع مقدس، تبیین نقش انقلاب اسلامی، رهبری، وحدت ملی و ادیان مذاهب، بصیرت افزایی، دشمن شناسی و استکبار ستیزی به عنوان الگوی نهضت های مقاومت و پایداری اسلامی در مقابله با نفوذ دشمن ومبارزه با استکبار جهانی در نقاط مختلف استان طی پنجمین روز از این هفته خبر داد.

 

  این مسئول از برگزاری مراسم ویژه ای به مناسبت سالروز شکست حصر آبادان و تجلیل از رزمندگان، جهادگران و پیشکسوتان دفاع مقدس و برگزاری محفل شعر «زنان اسوه صبر» توسط بسیج جامعه زنان به عنوان برنامه‌های ششمین روز از این هفته یاد کرد.

 

وی  برگزاری مراسم عطرافشانی مزار شهدا در استان، سرکشی از خانواده های شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم آل الله، تجلیل از ایثارگران و آزادگان را از جمله برنامه های هفتمین روز از این هفته برشمرد.

 

مسئول روابط عمومی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) از برگزاری مراسم سالروز شهیدان فلاحی، فکوری، نامجو، کلاهدوز و جهان آرا و حضور دسته جات سینه زنی نیروهای مسلح در نماز جمعه به عنوان دیگر برنامه‌های این روز یاد کرد.

ارسال نظرات