سرپرست انجمن سینمای جوان زنجان:

استقبال هنرجویان از انجمن سینمای جوان در کشور همواره خوب است

علی‌رغم مشکلاتی که این روزها گریبان‌گیر جامعه شده است، استقبال هنرجویان از انجمن سینمای جوان در کشور همواره خوب بوده است.
کد خبر: ۸۹۱۶۶۴۵
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، سرپرست انجمن سینمای جوان زنجان رشته سینما را هنر گرانی دانسته و خواهان حمایت بیشتر از هنرمندان این رشته شد و گفت: در این رشته جوانانی حضور دارند که بدون هیچ منبع مالی اقدام به تولید فیلم‌های کوتاه کرده و گاهی اوقات برای ساخت یک فیلم پنج دقیقه‌ای مجبور به فروش خودروی خانواده می‌شوند.

لیلا بیگلی افزود: فیلم‌های بلند فرصت و شانس بیشتری برای اکران دارند ولی فیلم کوتاه از این فرصت محروم بوده و امیدواریم صدا و سیمای مرکز زنجان این امکان را برای اکران فیلم‌های کوتاه قابل نمایش در ژانرهای مختلف فراهم کند.

وی با اشاره به ساخت فیلم‌های موفقی در انجمن سینمای جوان زنجان، اظهار داشت: سال گذشته فیلم "جامانده" توسط علیرضا سلطانی، فیلم‌ساز جوان زنجانی ساخته که در جشنواره فیلم‌سازان تهران برگزیده شد، استعدادهایی چون این فیلم‌ساز در زنجان وجود دارند که نیازمند حمایت هستند.

سرپرست انجمن سینمای جوان زنجان با اشاره به سابقه فعالیت انجمن سینمای جوان در کشور، تصریح کرد: این انجمن تا پیش از انقلاب به عنوان "سینمای آزاد" فعالیت می‌کرد، از سال ٦٤ نام "انجمن سینمای جوان ایران" را برگزید و تنها محلی بود که علاقه‌مندان به سینما را آموزش می‌داد.

سرپرست انجمن سینمای جوان زنجان آمادگی این انجمن برای پذیرش علاقه‌مندان به آموزش در این رشته را اعلام کرده و افزود: علی‌رغم مشکلاتی که این روزها گریبان‌گیر جامعه شده است، استقبال هنرجویان از این انجمن همواره خوب بوده است.

 

 

ارسال نظرات