مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور قزوین:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور قزوین گفت: هدف اصلی اردوهای جهادی برای منطقه محروم است که از مهمترین آثار آن عمران و آبادانی و تقویت امید به زندگی روستایی عدم مهاجرت به شهر و حاشیه نشینی است.
کد خبر: ۸۹۱۶۶۵۲
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵

 به گزارش سرویس بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج، سید حسن بذرگری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور قزوین گفت: بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز قزوین دو گروه تخصصی فرهنگی و عمرانی را به مناطق محروم بخش آبگرم اعزام کرده است.

وی افزود: این دو گروه که متشکل از یک گروه خواهر و یک گروه برادر است در روستای های خسرو آباد، وروق، قهوج و شهید آباد از بخش آبگرم و آوج مشغول خدمت رسانی به مردم این روستاها هستند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور قزوین تصریح کرد: هدف اصلی اردوهای جهادی برای مردم و منطقه محروم است که از مهمترین آثار آن عمران و آبادانی و رفع فقر از چهره منطقه،ترویج روحیه نشاط و امید و کار برای مردم منطقه به خصوص نوجوانان و جوانان، تقویت امید به زندگی روستایی و تشویق عدم مهاجرت به شهر و حاشیه نشینی است.

بذرگری در ادامه بیان کرد: این حرکت خودجوش که بنای آن بر عشق، ایمان، خدمت به محرومان نهاده شده است رهاورد انقلاب اسلامی ایران است.

این جهادگر بسیجی با اشاره به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب درباره اردوهای جهادی تاکید کرد: محرومیت زدایی به نوعی جهاد در راه پروردگار است و ما نیز به دنبال این هستیم که در این جهاد حضور پیدا کنیم و مشکلی از مطالبات و مشکلات مردم مناطق محروم را برطرف کنیم.

 

ارسال نظرات