حجت الاسلام تویسرکانی گفت: ما دولت را از خودمان می دانیم و حاضریم برای موفقیت او از هیچ کمکی دریغ نکنیم و همواره در این راه سخت دعاگوی دولت بودیم.
کد خبر: ۸۹۱۶۶۷۰
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۸

حجت‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستعضفین در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، درباره نقش بسیج در بزنگاه های اقتصادی کشور گفت: بسیج می تواند عامل موفقیت برای هر دولتی باشد چراکه بسترهایی که این سازمان در قشرهای مختلف جامعه دارد باعث ارتباط گیری بهتر و دسترسی آسان تر در آن منطقه یا شهر می شود. این موضوع می تواند دولت را سریعتر در جریان مشکلات قرار دهد و باعث عملکرد سریع دولت در مواجه با بحران ها کند.

وی با بیان اینکه دولت برای حل مشکلات اقتصادی اقدامات سریعی را باید انجام دهد افزود: ما دولت را از خودمان می دانیم و حاضر هستیم برای موفقیت او از هیچ کمکی دریغ نکنیم و همواره در این راه سخت دعاگوی دولت بودیم. بسیج آمادگی این را دارد که در هر زمینه به دولت یاری رسان باشد تا بتواند مطالبات رهبری را در امر اقتصادی فراهم کند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین درمورد اصلی ترین اولویت اقتصادی کشور بیان کرد: اشتغال زایی یکی از اولویت های اصلی دولت در چهارسال مسوولیتی است که دارد و طبق مصاحبه ها و قول هایی که دادند، موظف اند 1 میلیون شغل در کشور ایجاد کنند که از ملزومات کشور به حساب می آید و این درحالی است که در مناظره ها وتریبون های مختلف به مردم وعده دادند.

ارسال نظرات